You are currently viewing הלייקרס מראים הגנה ובוסטון מנצחים את האלופה ביום שישי הגדול / דור בלוך

הלייקרס מראים הגנה ובוסטון מנצחים את האלופה ביום שישי הגדול / דור בלוך

בוסטון סלטיקס (1-1) 112 – טורונטו רפטורס (1-1) 106:

במשחק שהיה צמוד לכל אורכו, טורונטו נהנתה מאחוזים נהדרים מהשדה ובעיקר מערב נפלא של פסקאל סיאקאם, אבל 23 איבודי כדור ונחיתות בריבאונד מול בוסטון האגרסיבית עלו לה במשחק כאשר בוסטון השלימה ריצה מרשימה בדקות הסיום.

לאחר שלא מצאה את הידית שלה כלל לאורך שלושה רבעים, הסלטיקס ניצחו את הרבע הרביעי 24-36, כולל 11 של קמבה מתוך 22 שלו במשחק כולו על מנת להכניע את הרפטורס. ג'יילן בראון היה משמעותי מאוד בריצה הזאת עם שלשה מכריעה לקראת הסיום וחטיפה שתורגמה לאסיסט לגורדון היוורד.

סיאקאם סיים עם 33 ו-8 ריבאונדים לקנדים, בעוד לאורי התאושש מפתיחת העונה האיומה שלו עם 29 נקודות באחוזים טובים. הפעם היה תורם של מארק גאסול וואן וליט לתפוס ערב שחור, הם קלעו יחד 2 מ-19 מהשדה.

בסלטיקס ת'יס פתח בחמישיייה ולא ממש הרשים עם 0 מ-7 מהשדה, אבל הסלטיקס קיבלו תרומה סבירה כאמור מקמבה ווקר ובעיקר נהנתה מערב איכותי של טייטום עם 25 וג'יילן בראון שהיה המצטיין במשחק עם 25 נקודות ו-9 ריבאונדים.

ניו אורלינס פלקינס (2-0) 116 – דאלאס מאבריקס (0-2) 123:

בקרב הקבוצות הצעירות והשאפתניות של המערב, דאלאס משיגה ניצחון חוץ שמעלה אותה למאזן 0-2 עם טריפל דאבל מרשים של לוקה דונצ'יץ'.

הפתיחה הייתה כולה של ניו אורלינס שקלעה 41 ברבע הראשון וכבר הובילה ב-14 הפרש, אבל כפי שקורה לפעמים עם קבוצות מהחלק התחתון של הטבלה, הרבע השני היה הפוך לחלוטין כשדאלאס אף מציגה תצוגה התקפית מרשימה יותר עם 45 נקודות מול 23 של ניו אורלינס. ניו אורלינס התקרבה ברבע הרביעי אבל היכולת הנהדרת של דונצ'יץ' הבטיחה לאורחים את הניצחון.

אינגרם סיים עם 25 למפסידים כשפייבורס מוסיף 16 ובול קולע 15 כולל 3 מ-12 מחוץ לקשת (אלוהים ישמור). הארט עם תצוגה טובה נוספת מהספסל ל-16 נקודות ו-9 ריבאונדים אף שגם הוא התקשה למצוא את היד מחוץ לקשת (1 מ-5).

פורזינגס קלע 24 ב-29 דקות והמשיך את היכולת הטובה שלו, ורייט עלה מהספסל כדי לקלוע 20, אבל הסיפור הגדול הוא כמובן הסלובני שקלע 25 נקודות והוסיף 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים כדי למשוך את קבוצתו לניצחון.

לוס אנג'לס לייקרס (1-1) 95 – יוטה ג'אז (1-1) 86:

הלייקרס ידעו שהם חייבים לנצח את המשחק הזה, ולאחר מחצית ראשונה צמודה ברובה, הם עלו למחצית השניה כשהם מבינים בדיוק מה הם צריכים לעשות. הלייקרס קלעו 31 ברבע השלישי ויצרו יתרון דו ספרתי שגם אם קוזז מעט לא ממש עמד בסכנה בשום שלב.

יוטה שיחקה איום ונורא בהתקפה או אם תרצו, הלייקרס היו בערב אינטנסיבי בהגנה, אם כי אם תשאלו אותי זה יותר החלק הראשון מהשני, ונצטרך לחכות למשחקים הבאים כדי לראות האם אינטנסיביות הגנתית תהיה מאפיין משמעותי עבור הלייקרס בגרסתה הנוכחית.

מיטשל קלע 24 אבל היה שקט למדי ולא הנהיג את קבוצתו כפי שבוודאי מצפים ממנו, אם כי קשה לבוא בטעונת למיטשל כשאף אחד מחבריו לא ממש היה במשחק, כשמייק קונלי עם תצוגה התקפית איומה שניה מסיים עם 13 נקודות ו-3 אסיסטים, ו-1 מ-5 מחוץ לקשת בלבד, וזה כבר מתחיל לעורר דאגה.

בצד של הלייקרס, לברון חזר לעצמו עם 32 נקודות 7 ריבאונדים ו-10 אסיסטים כולל כמה יפים במיוחד לדיוויס וכול זה ב-31 דקות בלבד. דיוויס קלע 21 ודניאלס הוסיף 15 מהספסל. הלייקרס ישמחו עם הניצחון שלהם אבל הם יצטרכו להמשיך לשאול את השאלה מי מעבר לג'יימס ודיוויס יכול להרים תרומה משמעותית, מה שיידרש מול קבוצות התקפה איכותיות יותר מיוטה של הלילה.

שארלוט הורנטס (1-1) 99 – מינסוטה טימברוולבס (0-2) 121:

דווקא לאחר שפתחה טוב את העונה, שארלוט התפרקה לחלוטין מול מינסוטה שרצתה יותר, שלטה בריבאונד, והבטיחה את הניצחון הודות לרבע שלישי שבו ניצחה 25-45, מכאן המשחק היה רק גרבג' טיים. גרהאם עלה מהספסל ל-24 נקודות עבור ההורנטס (אם כי היה על המגרש בדקות התבוסה וסיים עם 26-). טאונס הוביל את מינסוטה עם 37, 15 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. וויגינס הוסיף 16.

ברוקלין נטס (1-1) 113 – ניו יורק ניקס (2-0) 109:

הדרבי של ניו יורק היה צמוד מהצפוי, אבל הנטס הצליחו לבלום ריצה של הניקס ברבע הרביעי על מנת לקחת את הניצחון עם שלשה של קיירי ארווינג 21 שניות לסיום שבפועל הכריעה את ההתמודדות. הניקס זכו לערב קליעה נדיר של 68% מהשלוש וגם זה לא הספיק להם מול האחות הקטנה לשעבר. טרייר עלה מהספסל וקלע 22 נקודות ב-23 דקות, נוקס הוסיף 16 מהספסל וכמוהו הרוקי בארט שקלע 16 נקודות. עבור הנטס ארווינג הוביל עם 26 בערב קליעה פושר של 2 מ-8 מחוץ לקשת, דינווידי סייע לו עם 20 מהספסל.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (2-0) 85 – וושינגטון וויזארדס (1-1) 97:

ניצחון חוץ מפתיע למדי לוושינגטון שהובילה כמעט לאורך כל המשחק, אוקלהומה עוד הספיקה לחזור לקראת הסיום אבל יכולת מצוינת של תומאס בריאנט הבטיחה לוושינגטון את הניצחון הראשון שלה העונה, ואוקלהומה תמשיך לחפש את הראשון שלה. גילגיוס אלכסנדר המשיך את המומנטום האישי שלו עם 28 נקודות באחוזים טובים, גלינרי היה טוב גם כן עם 18, אבל הת'אנדר לא הצליחו לקבל כלום מהספסל וגרוע מכך כריס פול היה באחד המשחקים החלשים בקריירה שלו עם 6 נקודות, 4 אסיסטים ו-5 איבודים. הוויזארדס ניצלו את היכולת הזאת בעזרת 21 נקודות ו-11 ריבאונדים של בריאנט, האצ'מורה הראה ניצוצות עם 19, ביל הוסיף 17 אף שלא קלע היטב מחוץ לקשת וברטנס הוסיף 13 מהספסל.

ממפיס גריזליס (2-0) 102 – שיקאגו בולס (1-1) 110:

רבע רביעי חזק של שיקאגו מנע ממנה הפסד שני ברציפות מול ממפיס שאולי סיימה את עידן הגבוהים שלה אבל שלטה בריבאונד 45-56, מה שלא הספיק לה כדי לנצח. ג'קסון קלע 23 למפסידים, בעוד עבור המנצחים זאק לווין בא לעבודה עם 37 נקודות, מארקנן שהיה מצוין במשחק הראשון סבל מערב קליעה איום ונורא של 1 מ-10, אבל הרוקי וייט עלה מהספסל וקלע 25 נקודות שאפשרו את הניצחון של הבולס.

דנבר נאגטס (0-2) 108 – פיניקס סאנס (1-1) 107:

דנבר נאלצה להיגרר להארכה, לאחר טעות מנטלית חמורה של עבירה על ריקי רוביו ביתרון שלוש כשהוא זורק מחצי מגרש והספרדי כפה הארכה עם שלוש קליעות מדויקות. בהארכה זה היה הזמן של ג'מאל מארי שקלע 7 מתוך 27 הנקודות שלו ב-5 הדקות הנוספות וניצח את המשחק עם שתי זריקות עונשין מדוייקות כשחסימה של טורי קרייג על דווין בוקר שמה את החותמת.

אוברה קלע 23 עבור הסאנס שממשיכם להיראות טוב יותר העונה מאשר בעונות האחרונות, קמינסקי הוסיף 19 ובוקר קלע 18 בערב קליעה נורא של 1 מ-8 מחוץ לקשת. מארי קלע 27 כאמור עבור הנאגטס והיה מצוין, יוקיץ' נתן טריפל דאבל יוקיצ'י טיפוסי של 23, 14 ריבאונדים ו-12 אסיסטים.

סקרמנטו קינגס (2-0) 112 – פורטלנד טרייל בלייזרס (1-1) 122:

פורטלנד התקשתה במחצית הראשונה וסקרמנטו שנראתה נורא במשחק הראשון, נשארה במשחק, אבל במחצית השנייה פורטלנד יצרה יתרון דו ספרתי שנשמר עד הסיום בעזרת ההגנה החלשה של סקרמנטו. פוקס קלע 28 למפסידים במשחק מצוין ואחוזים טובים, הילד הוסיף 21 כשבוגדנוביץ' עלה הפעם מהספסל וקלע 16. דמיאן לילארד הוביל את המנצחים עם 35, חאסאן וייטסייד היה מצוין עם 22 ו-9 ריבאונדים ומקאלום סייע כרגיל עם 19.

וזה נכתב לפני המשחקים:

ברוכים הבאים ליום שישי הגדול הראשון של העונה!

למי שלא היה כאן בעבר כאן מתלהבים מהמשחקים הצפויים הלילה, גם אלו שפחות מלהיבים, מרחיבים בסטטיסטיקות של המשחקים האחרונים, מלווים את הפריוויו בפסקול שקשור או לא קשור במשחקים לפי המצב רוח ושונאים את לברון.

לראשונה מזה אני לא יודע כמה זמן, שני הצדדים של הליגה הטובה בעולם נראים פתוחים (למרות שלדעתי הצנועה גמר של קליפרס-מילווקי הוא וודאי לא פחות מהגמרים של הווריורס והקאבס בשנים האחרונות, אבל זה רק אני), עם לפחות ארבע קבוצות על בדמות הלייקרס, הקליפרס, הבאקס ופילי, כאשר אפשר להצביע על עוד מספר ספרתי של קבוצות איכותיות שיכולות לגבור על הפייבוריטיות בכל ערב נתון.

וכך כל ערב העונה אמור להיות חגיגה של ממש, כאשר גם הקבוצות שאינן חלק מקבוצת האיכות כוללות צעירים מסקרנים או קווי עלילה שהופכים גם אותן להיות שוות צפיה.

הלילה גם המזרח וגם המערב מביאים לנו משחק איכותי אחד בין שתי קבוצות שאמורות להיות בפלייאוף, אבל אוהד ה-NBA המעמיק ימצא עניין רב גם באוקלהומה שנראתה טוב מהצפוי במשחק הראשון וכריס פול בסיטואציה חדשה ולא מוכרת, בקיירי ארווינג והיכולת של הנטס להתאים את עצמה אליו, הניקס הצעירים, הבולס שאמורים לעשות צעד קדימה, המאבס עם דונצ'יץ', הפלקינס עדיין בלי ציון וגם הנאגטס והטרייל בלייזרס יהיו איתנו.

אז בואו ניגש לאקשן!

מומלצי הליג פאס:

בוסטון סלטיקס (1-0) – טורונטו רפטורס (0-1) 2:00:

בשנה שעברה בוסטון שקיבלה בחזרה את הפצועים שלה פתחה עם ציפיות גדולות, אבל לא הצליחה לעמוד בהן ולהפוך לקונטנדרית שציפו שהיא תהיה. השנה עם ההחלטה של קיירי והעזיבה שלטעמי לפחות היא כואבת אף יותר – של אל הורפורד – הסלטיקס עשו את מה שהסלטיקס עושים והצליחו להישאר רלבנטיים כשהחתימו את קמבה ווקר ואנס קאנטר.

מול פילדלפיה זה לא הספיק. טייטום הגיע הגיע במוד של בעל הבית וזרק 22 פעמים אך קלע 8 בלבד, הופעת קליעה חלשה שקצת נדחקה הצידה בערב שבו קמבה ווקר קלע 4 מ-18 עלובים. אבל צריך להגיד כאן שני דברים – הראשון הוא שהסלטיקס הוא בגדול קבוצה חדשה, והיא צריכה ללמוד לשחק ביחד כאשר כול השחקנים פחות או יותר שינו את מעמדם לחלוטין לעומת השנה שעברה. השני הוא שהם שיחקו נגד אולי קבוצת ההגנה הטובה בהיסטוריה, לפחות בפוטנציאל, כך שלקלוע מולם 93 נקודות זה יותר ממה שלא מעט קבוצות יקלעו השנה.

בצד החדשות הטובות גורדון היוורד היה יעיל מאוד עם 25 נקודות ב-35 דקות, הוא כנראה כבר לא יהיה שוב השחקן שהוא היה ביוטה, אבל אם הוא יצליח להיות שחקן חמישיה יעיל בלי פציעות משמעותיות זה יעזור מאוד לסלטיקס. בצד החדשות הרעות מעבר לקליעה של ווקר וטייטום, קשה לראות על בסיס המשחק הראשון על מה בדיוק סטיבנס בונה מהספסל. למעט סמארט ששיחק 33 דקות (וקלע קטסטרופה), קשה לי לראות מי מבין וויליאמס, טיס, אוג'ילה או וונמייקר אמור להרים תרומה משמעותית.

הרפטורס חוו את המעמד המרגש של קבלת הטבעת אבל חזרו מיד לקרקע המציאות עם משחק צמוד וקשה מול ניו אורלינס נטולת ציון, אותו הצליחה לנצח רק בהארכה. ללא קוואי, קייל לאורי לקח על עצמו יותר וזה נראה נורא עם 4 מ-15. לעומת זאת ואן וליט וסיאקאם היו טובים מאוד והם ימשיכו לסחוב את הקבוצה בהתקפה. שני סימני השאלה עבור טורונטו, בהנחה והיא לא מפרקת את החבילה הם ראשית ההגנה – עם גאסול, אנונובי וסיאקאם בחמישיה, הרפטורס אמורים להיות קודם כל קבוצת הגנה טובה, כזאת שלא אמורה לספוג 117 נקודות ב-48 דקות מניו אורלינס.

בנוסף לכך ובדומה לבוסטון גם בנוגע לרפטורס עולה שאלת הספסל. נרס שיתף בנצחון 8 שחקנים בלבד, אי אפשר להחזיק רוטציה כזאת על פני עונה של 82 משחקים והוא יצטרך לגלות על מי מהשחקנים הנוספים הוא יכול לסמוך.

הימור: בוסטון ב-8

ניו אורלינס פלקינס (1-0) – דאלאס מאבריקס (0-1) 3:00:

כשה-NBA בנו את לוח המשחקים הם בוודאי חלמו על המצ'אפ בין שניים מהצעירים שאמורים לסחוב את הליגה קדימה בשנים הבאות – לוקה דונצ'ץ' שרק נראה מרשים יותר ויותר עם כל משחק שעובר, מול ציון וויליאמסון – הכישרון הפיזי החד פעמי של ניו אורלינס.

אבל הפציעה של האחרון טרפה את הקלפים והפכה את המשחק הזה להרבה פחות "טלוויזיוני". עם זאת ובהתבסס על המשחק הראשון של השתיים בהחלט יש למה לצפות. ניו אורלינס לקחה חלק במשחק התקפי משוחרר מול טורונטו בו רדיק הראה את הידית הנהדרת שלו, לונזו בול המשיך להוכיח שהוא בעיקר מכונת הייפ, אינגרם והארט נראו מצוין וגרמו לטרייד על דיוויס להיראות אפילו טוב יותר, ג'ליל אוקאפור הראה ניצנים של יעילות אבל ההפתעה הנעימה ביותר הייתה ניקולה מלי עם 4 מ-5 מחוץ לקשת.

בשונה משתי הקבוצות עליהן דיברנו קודם לכן לפלקינס אין אולי כוכב בשל בשלב הזה, אבל יש לה לפחות 9-10 שחקנים שיכולים לתרום בעונה הסדירה וזה הרבה מאוד לקבוצה שנפרדה זה עתה מהכוכב שהגדיר אותה בשנים האחרונות.

בצד השני פורזינגס ודונצ'יץ' הראו את כל מה שמארק קיובן קיווה שהשילחוב בין שני היוניקורנים יוליד. דונצ'יץ' היה בטירוף עם 34 נקודות ו-9 ריבאונדים באחוזים מצוינים ופורזינגס קלע 23 נקודות ונראה בריא ומוכן ב-29 הדקות ששיחק. מי שאיכזב והזכיר מדוע אסור לבנות על שחקנים שמגיעים מקבוצות לא מתפקדות הוא טימי הרדוואי ג'וניור עם 0 מ-5 מחוץ לקשת.

ניו אורלינס תרצה מאוד שלא לרדת ל-2-0 כבר בתחילת העונה, אבל בלי ציון, דאלאס היא זאת שאמורה להינות מהיתרון האיכותי כאשר בעיקר בהגנה נשאלת השאלה כיצד הפלקינס יגנו על שני הכוכבים של המאבס.

הימור: דאלאס ב-10

לוס אנג'לס לייקרס (1-0) – יוטה ג'אז (0-1) 5:30:

ללא ספק המשחק המרכזי של הלילה, שהוא לא רק המשחק בין שתי הקבוצות עם הפרופיל הגבוה ביותר, אלא הוא גם משחק שבו ישאלו שאלות עליהן לא בהכרח יתקבלו תשובות מוחלטות, אבל לפחות ינתנו כיוונים שישפיעו מאוד על המשך העונה.

הלייקרס נראו לא טוב מול הקליפרס, על אף שהפער לאורך כל המשחק היה סביב 10, הם נראו מאוד רחוקים מהרמה של הקליפרס, להזכירכם ללא פול ג'ורג', ההגנה נראתה לא מתואמת ולא מאומנת, לברון לא הצליח להשתלט על המשחק והתקשה מאוד ב-1 על 1 גם מול שחקנים קטנים ממנו אותם בעבר הוא נהג לדרוס בדרך לסל וגם קליעת חצי המרחק לא נכנסה באחוזים מרשימים.

אבל לפני שפותחים את השמפניות וקוברים את הפרוייקט השאפתני של הלייקרס צריך לזכור שהם שיחקו מול קבוצה שבשנה שעברה הקשתה על הווריורס עם סגל כמעט מלא, שמרה כמעט כל כל הסגל המשמעותי שלה וצירפה את השחקן שהוא היום ללא ספק השחקן הטוב בליגה.

מה שהופך את המשחק הזה למענין הרבה יותר, כי יוטה היא קבוצה טובה אבל היא לא הקליפרס, ואם העסק ימשיך להיראות רע עבור הלייקרס, להם אין ממש כלים לעשות מהלכים נוספים בשוק, הלחץ יתחיל לפעול את פעולתו במערכת שהיא לא בהכרח מהבריאות בליגה.

רבים רואים בג'אז כסוס שחור פוטנציאלי, ומסיבות טובות. בוגדנוביץ' הוא תוספת משמעותית למרות ערב קליעה לא טוב בנצחון על אוקלהומה. רודי גובר הוא שחקן הגנה של השנה בפוטנציה, מייק קונלי הוא חיזוק אמיתי בעמדת הגארד (למרות ערב מחריד זה לא מילה של 1 מ-16 מול אוקלהומה), ועבור דונובן מיטשל זאת יכולה וצריכה להיות עונה שבה הוא מוכיח שמדובר בסופרסטאר שיכול למשוך קבוצה. מהספסל יעלו שחקנים שהראו שהם יכולים לתרום בדמות ג'ו אינגלס מיודעינו, ג'ף גרין, אד דיוויס ומודאי.

הימור: יוטה ב-4

המשחקים הנוספים:

שארלוט הורנטס (0-1) – מיניסוטה טימברוולבס (0-1) 2:00:

צלמו מסך כי לא תראו עוד מצב שבו גם מיניסוטה וגם שארלוט יהיו במאזן חיובי. שתי הקבוצות נצחו במידת מה של הפתעה משחקים צמודים ונטולי הגנות, הוולבס את ברוקלין, ושארלוט את שיקאגו. טאונס נראה מצוין וויגינס סייע לו במיניסוטה, בעוד ההורנטס שנפרדו בקיץ מקמבה ווקר קיבלו 27 נקודות מפי ג'יי ושינגטון בן ה-21. שארלוט נראית כרגע כקבוצה צעירה בבנייה, מה שהופך אותה למעניינת במידת מה כי לא תדע מה תקבל מכל אחד מהכשרונות שלה בכל ערב נתון בעוד מיניסוטה ממשיכה להיראות כספינה שלא שטה לשום מקום מוגדר.

הימור: שארלוט ב-5

ברוקלין נטס (1-0) – ניו יורק ניקס (1-0) 2:30:

אין משחק טוב יותר להתאוששות מאשר משחק בית מול הניו יורק ניקס, כך לפחות מקווה הברוקלין נטס ובמיוחד קיירי ארווינג. הדימוי של הגארד עומד כאן על המוקד, הוא הגיע לקבוצה מאוזנת ואובר אצ'יברית, ולפחות עד שדוראנט יחזור הוא אמור להוביל את החבורה הזאת, תוך שהוא מראה כישורי מנהיגות טובים יותר מאלו שסייעו לחרב את העונה שעברה של בוסטון. הלילה הם יפגשו את ג'וליוס ארווינג ואין הגנה של הניקס וזאת אמורה להיות הזדמנות נוחה להתחיל את העונה.

הימור: ברוקלין ב-15

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (1-0) – וושינגטון וויזארדס (1-0) 3:00:

אוקלהומה יצאה מעודדת מההפסד שלה, בעיקר מהשילוב המצויין בין גילגס-אלכסנדר (אחד מהשחקנים שאני אבדוק בכל לילה את השורה הסטטיסטית שלו, שחקן מרתק בעיני ופרוספקט גדול) לכריס פול, הלילה היא תפגוש את וושינגטון שעלולה להפוך דיי מהר לאחת הקבוצות האיומות בליגה. ווגנר וברטאנס הראו סימנים לא ראים מהספסל, אבל החמישיה נשענת בכבדות רבה מדי על בראדלי ביל שקלע 1 מ-11 מחוץ לקשת כשההגנה של דאלאס מתמקדת בו, ואלה חדשות רעות מאוד לוויזארדס כי ביל הוא כל מה שיש להם למכור כרגע, בין אם במסגרת טרייד לבניית העתיד או במסגרת המשחקים עצמם.

הימור: אוקלהומה ב-15

ממפיס גריזליס (1-0) – שיקאגו בולס (1-0) 3:00:

הגריזליס פירקו את החבילה בעונה שעברה ויוצאים לעידן חדש ולאחר תבוסה מול מיאמי במשחק הראשון, הם ינסו להשיג ניצחון ראשון מול הבולס שנמצאים מעט לפניהם בתהליך. מארקנן סיים עם 35 אבל קלע רק 1 מ-7 מחוץ לקשת מול ההורנטס, ונראה שעליו הבולס בונים א תעתידם. אוטו פורטר אכזב מעט, בעוד לוונדל קארטר ג'וניור היה משחק שקט וכך גם לזאק לווין בעוד סטורנסקי לא הורגש בהתקפה. הבולס הצליחו לצבור לא מעט כישרון, ובעוד הסגל הזה כמובן לא הולך לשום מקום, השאלה איך הם ישתמשו בכישרון של מארקנן, קרטר, לווין ודאן במסגרת טריידים תקבע כמה ארוך יהיה תהליך הבנייה שלה.

הימור: הבולס ב-8

דנבר נאגטס (0-1) – פיניקס סאנס (0-1) 4:00:

הסאנס פירקו את סקרמנטו במשחק פתיחה ביזארדי למדי שבו בוקר איטון ואוברה הובילו את ההתקפה לפתיחה טובה מהצפוי, אבל בסאנס כמו בסאנס של השנים האחרונות אי אפשר לשמוח לאורך זמן ואיטון ספג הרחקה של 25 משחקים בגין שימוש בחומרים אסורים. האירוע הזה מושך את תשומת הלב אבל הקבוצה המעניינת יותר במשחק הזה היא הנאגטס, והשאלה האם אחרי עונת שיא של מקום שני במערב, מבלי ממש לאיים על מקום בגמר, יש לנאגטס את מה שצריך כדי לעשות את הצעד הנוסף. התשובה לשאלה הזאת תלויה קודם כל בניקולה יוקיץ' שקלע 20 עם 13 ריבאונדים בנצחון במשחק הפתיחה על פורטלנד, והלילה הוא לא אמור להתקשות מול הסאנס ללא המצ'אפ הישיר שלו.

הימור: דנבר ב-15

סקרמנטו קינגס (1-0) – פורטלנד טרייל בלייזרס (1-0) 5:00:

שתי הקבוצות הפסידו את משחק הפתיחה שלהם אבל בנסיבות שונות מאוד. הטרייל בלייזרס הפסידו לאחת מהקבוצות החזקות במערב, בפער חד ספרתי, הקינגס הובסו מול אחת מנמושות המערב במשחק שבו קלעו רק 36 נקודות במחצית השניה והתחושה שההתקדמות של השנה שעברה עלולה להיחנק לחלוטין ולוק וולטון יצטרך למצוא פתרונות. ומהר.

הימור: פורטלנד ב-12

Subscribe
Notify of
392 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
רועי ויינברג
Admin

תודה דור, פריוויו מצויין – כך פריוויו צריך להראות. לייקרס-יוטה משחק אדיר ומעניין ההרכב שיוטה תעלה איתו, כשאולי נראה שני גבוהים מול הגובה של הלייקרס ואת בוגדנוביץ' מהספסל. מייק קונלי היה מזעזע נגד הת'אנדר ויצטרך להיות טוב הערב כדי שהם ינצחו. בוסטון-טורונטו מעניין לא פחות, כשלי יש הרגשה שנראה את האורחת עולה ל-2-0 ואולי הפעם באמת משתמשת בספסל.

אשך טמיר המקורי

נפלא ממש. תודה רבה וברוך שובך.
אני מהמר על 15+ לטובת יוטה ומשחק צמוד בדנבר, שבו פיניקס תפתיע.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
4 years ago

תודה רבה דור. אתייחס רק למשחקים העיקריים:
1. האיש ו-27.75 מליון הדולרים ל-4 השנים הקרובות (לא כולל תמריצי אנלייקלי) קלע ב-75% אפקטיבי מול פילי, למה זה לא עזר? אולי כי זה בסך הכל הסתכם ל-6 זריקות ו-8 נקודות. ג'יילן גם היה השחקן חמישייה (לפחות בזה הוא השתפר) עם הכי פחות דקות. גם בעוד 10 משחקים זה לא יהיה זמן לעשות סטטיסטיקות, אבל זה לא נראה כאילו ההנהלה והמאמן מסונכרנים בנושא בראון – מילא אם קמבה וטייטם היו תופסים יום משוגע, אבל ביום ששניהם חושך, למה לא לפחות לנסות ללכת על בראון? מעט הזריקות שהוא זרק נכנסו באחוזים טובים.
2. נ"א – דאלאס – בשנה שעברה דאלאס הייתה קבוצת החוץ כמעט הכי גרועה ב-נ.ב.א (חשבתי שהכי אבל מסתבר שפניקס נצחה אפילו פחות), ככה שעד שהם לא יוכיחו אחרת, מול הסגל הבסך הכל לא רע של נ"א אני צופה להם הפסד.
3. א. מעניין אם למייק קונלי עובר בראש שיש לו אופצית יציאה מהחוזה בסוף שנה. מצד אחד – למה שגארד שיהיה בן 33 בקייץ יחשוב לוותר על 30+ מליון, מצד שני – הכוכב הגדול של הקייץ הבא הוא כרגע מונטרז הארל. שנה טובה למייק קונלי, ואיזה GM יכול להתפתות להצעה מטומטמת.
ב. לא ראיתי את הדרבי של אל.איי אבל בדיווחים נכתב שלברון נראה עייף בסוף, מה שמתכתב עם 18 הנקודות שהוא קלע. אם לברון נראה עייף אחרי קיץ של מנוחה, אז העונה של הלייקרס גמורה, לא משנה מה הם יעשו הלילה (מצד שני, אולי זה רק חלק מתוכנית שאמורה להכניס אותו לכושר לקראת שיא הליגה).

נתן גולד
נתן גולד
4 years ago

חח, הוא לא בכושר משחק, תן לו שבועיים והוא חוזר לכושר שלו. מנוחה היא לא מצטברת, מנוחה של חודשיים לא עוזרת לגוף לסיים 40 דקות בכושר שיא.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

ומה עם הקליעה המהוללת של בראון מהקו?
איינג' עדיין מאד אופטימי לגבי בראון והתפתחותו. אני הרבה פחות.
לצד משחקים של 20 נקודות יהיו לו גם כאלה של 7 או 8 נקודות…

trusttheprocess
trusttheprocess
4 years ago

התגובה על ג'יילן בראון היא תגובה של מישהו שלא ראה את המשחק ורק קרא את הבוקס סקור

בגלל יתרון הגובה המשמעותי של פילי בראון היה חייב לשמור על הורפורד וקיבל 3 עבירות מהירות , הוא קיבל עבירה רביעית ברבע השני ואת העבירה החמישית בתחילת החצי השני.

זאת הסיבה שהוא שיחק כל כך מעט דקות ולקח כל כך מעט זריקות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

זה לא פוטר את הגארד המהולל מ 33% מהקו.
שחקן שנה רביעית וגארד שנבחר שלישי בדראפט ומשחק בחמישייה הפותחת בקבוצת פליאוף לא יכול שיהיו לו כאלה מספרים. יפה שהוא אתלט, שחקן הגנה טוב ולפעמים מחבר כמה שלשות במשחק אבל בתכלס אי אפשר לסמוך על יציבות אצלו. מהקו הוא מחריד

עידו גילרי
Admin
4 years ago

מי ישמע 1 מ-3 ממש שינה את המשחק. אתה כל הזמן מחפש מה לא בסדר אצל השחקנים בקבוצה שלך.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

הוא צודק בטח ביחס לחוזה שקיבל, מה עדיף להיות כמו אוהד סאנס? שרק מחפש דברים חיוביים, בקבוצה כמו בוסטון דורשים יותר

עידו גילרי
Admin
4 years ago

אז בגלל זה צריך לרדת על הזמן כל שחקני העתיד המאמן ומי לא?

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

יורדים אליו ביחס לחוזה שקיבל , למיקום שנבחר בדראפט…נסחר מקום 3 שחקן שקיבל חוזה שקרוב למקסימום ולא מצדיק חצי ממנו

עידו גילרי
Admin
4 years ago

לא קרוב למקסימום וההצדקה שלו תצטרך לבוא רק החל מהעונה הבאה.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

מה זה החל מעונה הבאה? זה שהמשכורת מתחילה משנה הבאה לא אומר שהוא לא צריך להצדיק אותה החל העונה, עידו לפעמים אני לא יודע אם אתה סתם מיתמם.

עידו גילרי
Admin
4 years ago

אני לא מיתמם. זו עובדה.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
4 years ago

קודם כל, בתור אחד שרואה הרבה משחקים בלייב (לא בטלוויזיה בלייב, לייב באולם), בוקסקור עושה שכל הרבה פעמים. שנית, אתה יכול להסביר לי עד מחר למה ג'יילן בראון שיחק רק 21 דקות, אבל ב-21 דקות האלו הוא זרק 6 פעמים, זה זריקה כל 3.5 דקות, נשמע לך כמו מישהו שהקבוצה שלו בנויה עליו? טייטום זרק כל 1.7 דקות, קמבה כל 1.9, שניהם באחוזים מזעזעים. אפילו קנטר, אורח לרגע, זרק לסל בתכיפות גדולה יותר. אז אם כל הכבוד ללראות משחק בלייב, הבוקסקור לא משקר. ג'יילן בראון לא היה חלק מההתקפה של בוסטון במשחק.

Berch
4 years ago

"יוטה היא קבוצה טובה אבל היא לא הקליפרס" הקירות בביתו של קארל מלון רועדים מהבושה.. מקווה בשבילו שהוא לא קורא הופס….
אחלה פרוויו
🙂

ADISU33
ADISU33
4 years ago

משחק הלילה יהיה ניו אורלינס מול דאלאס למרות שזה יהיה מינוס הר ציון.
.
יוטה יפסידו ללייקרס והתקשורת תחזור לעגלה ותכתיר את הלייקרס כקבוצה הטובה והחזקה ביותר ולברון "unstoppable" חחחחח .

Barry
Barry
4 years ago

אחלה פריוויו ומשחקים מאד מעניינים.
באמת מוזר מה שקרה לקינגס באריזונה. זה בהחלט לא הפער בין הקבוצות.
לך תדע – אולי רוביו עוד יביא סדר לברדק בסאנס

צ'יטה עם סטפבק

יחסי הווינר
בוסטון סלטיקס – טורונטו ראפטורס+3 (בוסטון)

משחק בית, יבואו בטירוף, עם הקהל וטורנטו לא כל יום לונזו בול. דר רזי מנחם ולאסוף יחגגו V ראשון לעונה

שארלוט הורנטס+5 – מינסוטה טימברוולבס (מיני)
שארלוט ניצחו 1 יותר ממה שצריך, מיני יתקיפו ויקלעו ימבה נק מולם, מעל 120 נק

ברוקלין נטס-ניו יורק ניקס+9 (ניקס)

משחק קשה להימור על ההפרש של 9, לדעתי יהיה משחק צמוד וניצחון של הניקס לא יפתיע אותי כי קיירי יבוא במוד של לשים הרבה נק נגד רפי ההגנה של הניקס שישמרו אותו עם שומר אחד ויאפשרו לו לחגוג. בסוף מאמין שהנטס ינצחו אבל צמוד צמוד מתחת ל-9

ממפיס גריזליס-שיקגו בולס (בולס)
אם הבולס לא ינצחו את זה, ז"א הפסדים לשארלוט וממפיס-2 הקבוצות יחד עם הקאבס החלשות בליגה אז אפשר לשלוח את בוילן כבר עכשיו הביתה, אין מה לחכות לחנוכה.

ניו אורלינס פליקאנס- דאלאס מאבריקס +2 (מאבס)

לוקה הולך לנגב את האין הגנה של הפליקנס ויקלע 40+נק היום אחרי שראה את יאנג הלילה, יהיה משחק מאד צמוד והמאבס ינצחו אותו.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר – וושינגטון וויזארדס+8 (אוק)
אוק לדעתי ירמסו את ווש האומללים, גלינארי הולך לככב, אם אתם רוצים לשים כסף, זה המשחק

דנבר נאגטס -פיניקס סאנס +11 (דנבר)

אחרי ההשעייה של אייטון אין לסאנס צבע, ביינס זה לא מה שיעצור את יוקיץ וזה עוד במכתש של הרי הרוקי יהיה דריסה.

סקרמנטו קינגס+3 -פורטלנד טרייל בלייזרס (קינגס)

הקינגס ירוצו בבית, יהיה משחק נטול הגנות אבל בוגדן הפעם לא ינגר הילד ופוקס ינצחו וזיו יחגוג

לוס אנג'לס לייקרס- יוטה ג'אז (‪+‬4) (יוטה)

הלייקרס באים לחוצים כמו טמפון, הפסד וכבר נראה פנינים מאת המלך. יוטה יבואו עם הגנה קשוחה, משחק איטי, יתישו את הלייקרס וינצחו במשחק שילך עד הבאזר. לא פוסל גם הארכה. אני אצטרף למשחק הזה ב-6 בבוקר אם הילדים לא יעירו אותי לפני.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

תגיד שימון, ראית את המשחק בפילי?
ראית כמה מעט אסיסטים מסרו שחקני הסלטיקס?
זו התגובה שלי לווינר שלך. הסלטיקס יתחילו לנצח כשימסרו קצת יותר מ 18 עלובים….

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

דר בזה אני לא מסכים איתך יש כמה דרכים לשחק כדורסל , גם יוסטון קבוצה שלא מוסרת הרבה אסיסטים ושיחקה כדורסל יעיל ומנצח, לעומת זאת וושינגטון וניו אורלינס הסריחו ומסרו הרבה אסיסטים

Niro
Niro
4 years ago

תזכור – הניקס מנצחים היום!

צ'יטה עם סטפבק
Reply to  Niro

הבעיה אתכם שנוקס ודניס סמית ירדו שאולה וחבל. לדעתי לנוקס יש פוטנציאל גדול להיות סקורר חבלז אבל הוא כבר לא בחמישייה ונראה שמפה רק נראה ירידה…
הייתי שמח אם הוא יוטרד
בארט היה נראה טוב נגד הספרס בתקציר היום הוא יפגוש הגנה פחות טובה

Niro
Niro
4 years ago

דניס סמית' זה פלופ מארץ הפלופים. עדיף כבר לשחק עם פייטון וטרייר.
אני גם חושב שנוקס צריך לפתוח, נחכה עוד 10 משחקים לראות לאן נושבת הרוח.

המשגיח
Admin
4 years ago

דור אתה מלך. תודה רבה

stam
stam
4 years ago

אין גולדן סטייט הלילה? חבל. היה בידור לא נורמלי אתמול.
תעדכן את הפריביו: הסיסמה מעכשיו היא, שונאים את סטף.
למה? כי בא לי.
מומלץ! יהיו הרבה צחוקים השנה.

no funny shtuff
4 years ago
Reply to  stam

גולדן סטייט על שחקניה כבר לא שנואה.
קבוצה חלשה ולא רלבנטית לא יכולה להיות שנואה.
הסיסמא מעכשיו היא, אדישים לסטף.
.
בנימה אישית, אני מאוד אשמח אם ילך לו השנה. אני חושב שגולדן סטייט עם דוראנט בתור האלפא עשתה לקרי עוול קל (בתור סופר משלים).

Wave Bull
4 years ago

תודה על כל מה שנתת דור. פריוויו מעולה!

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago

תענוג לקרוא את הפריוויואים שלך, תודה דור!
ההימורים שלי:
טורונטו
מינסוטה
ברוקלין
שיקגו
פליקנס
רעמים
דנבר
פורטלנד
יוטה

יהלי אולמר
Editor
4 years ago

הימורים להיום
טורונטו ב10
דאלאס 6
גאז' ב16
מינסוטה ב14
נטס ב17
אוקלהומה ב11
שיקגו ב6
דנבר ב21
פורטלנד ב7

עידן
עידן
4 years ago

תודה דור
בוסטון
ניו אורלינס
לייקרס
מיניסוטה
ברוקלין
אוקלהומה
שיקגו
דנבר
פורטלנד

שחר אלוני
4 years ago

הלייקרס עוד לא מחוברים ויוטה כן, לכן יש ליוטה סיכוי לא רע להפתיע
טורונטו יותר מחוברים מבוסטון
נראה אם לדאלאס יש יציבות

עידו גילרי
Admin
4 years ago

בפינת אופנת תמריצי קיץ 2019 הפעם דז'ונטה מורי:
* טרו שוטינג של 58% ומעלה – 500 אלף דולר לשנה.
* 125 שלשות בעונה – 500 אלף דולר לשנה.
כל אוהד ספרס יגחך למשמע המספרים האלה שבהחלט נכנסים תחת לא סבירים.
יש לו גם תמריץ סביר שנכנס תחת התקרה :
* בחירה לאחת מחמישיות ההגנה – 500 אלף לשנה.

עידן
עידן
4 years ago

Jimmy Butler will bypass the Heat's two-game road trip after becoming a father to a baby girl this week

עידו גילרי
Admin
4 years ago
Reply to  עידן

אבל ברוך הבטיח לנו שהוא עבר למיאמי רק בשביל המסיבות והבחורות. מה פתאום ילדים עכשיו.

Ljos
Editor
4 years ago

א – אולי בשביל לברוח מהבחורות?
ב – התגובה הכי טובה שראיתי על זה:
At one point during the birth, sources said, Butler turned to the OB-GYN and screamed, "You (bleeping) need me. You can't birth without me." Butler left his partner and nurses largely speechless. He dominated the hospital in every way. Jimmy's back.

עידו גילרי
Admin
4 years ago
Reply to  Ljos

ועכשיו הוא יעבור לעשות את זה לאישה אחרת?…

Ljos
Editor
4 years ago

את זה רק ברוך ו-ווג' יודעים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  Ljos

ענק

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

עידו כמה סופרסטארים יש להם ילדים ובוגדים באישה? זה שנולד לו ילד זה נחמד תשאל את קווין הארט

עידו גילרי
Admin
4 years ago

וכמה סופרסטארים מנסים להוציא מעצמם את המקסימום?

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

למה לא להוציא את המקסימום במינסוטה, בבולס ולקבל עוד 100 מליון דולר? למה לא להוציא את המקסימום בפילי שקוטנטדרית רצינית? איזה סיבה יש לוותר על 100 מליון דולר ועל כל סיכוי לאליפות ולטבעת ולעבור למיאמי?

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

עידו תשאל את טאונס לגבי באטלר ובחורות הוא יספר לך טוב ממני

גדי הלוי
4 years ago

תודה רבה, פריוויו נהדר. מקווה שבוסטון יצליחו להתמודד עם סיאקם בהגנה, ושההתקפה שלהם תסתדר. בעיקר זריקות העונשין, שמול פילדלפיה נכנסו באחוזים פחות טובים מאלו של בן סימונס מהשדה. בנוסף, מסכים מאוד שאם מול יוטה הלייקרס ייראו כמו שהם נראו מול הקליפרס, זה ירים כמה דגלים אדומים שנצטרך לחכות ולראות איך הם יורידו אותם בדיוק.

trusttheprocess
trusttheprocess
4 years ago

האחוזים של בן סימונס מהשדה מצוינים ,
מהטובים בליגה

עידו גילרי
Admin
4 years ago

אל תפריע לנרטיב.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

אין שום נרטיב האחוז האפקטיבי של סימונס מצויין אבל יש לו בחירת זריקות של סנטר הוא מסיים רק בצבע, החוסר יכולת בכלל לזרוק פוגעת בקבוצה והופכת אותו למוגבל התקפית , ווסטברוק זורק יותר מדי ופוגע בקבוצה הוא לא זורק ופוגע בקבוצה, בפלייאוף שוב מול הגנה רצינית לא יהיה לו תשובה. המזפח השנה כל כך חלש שכל דבר פחות מגמר הוא בושה וכישלון עצום לפילי

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

הוא בא עם פגם מהותי מאוד במשחק, ולא מדובר באתלט על כמו יאניס שיהיה טופ 5 גם בלי קליעה, אלא אתלט טוב.

רביד אראל
רביד אראל
4 years ago

אמביד קלע 50% מהעונשין וסימונס קלע 68% מצוינים מהשדה, זה שסימונס מצוין לא מוריד מזה שהאחוזים של אמביד מהקו (ומכל שאר המקומות במשחק הזה) היו פשוט מביכים

יצרן טיטולים מדופלם
יצרן טיטולים מדופלם
4 years ago

כשטרמנטר פוגש טרמניטר
חחחחחחחחחח
https://www.youtube.com/watch?v=icOZB1ttbcU

moti
moti
4 years ago

.he dominated the hospital in every way
כבוד.
יש מנהלי מחלקות ומנתחים בכירים שלא מגיעים לזה לכל אורך הקריירה.

stam
stam
4 years ago
Reply to  dor bloch

ואיך זה קשור ללברון?

אזרח
אזרח
4 years ago
Reply to  stam

יש לו אחוזים בסאותהמפטון?

Smiley
Editor
4 years ago

סלטיקס – ראפטורס
http://nbastreams.xyz/live/1/

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

כמה מינסוטה רכים וחלשים

Smiley
Editor
4 years ago

אפשר לא לאהוב את באטלר, אבל בהחלט להתרשם ממה שהוא עשה עם הקבוצה הזו שהוא לקח אותם לפלייאוף.

Smiley
Editor
4 years ago

הורנטס – טימברוולבס
http://nbastreams.xyz/live/2/

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

את אנדרו וייכנס הייתי מעיף לגי ליד כזה אפס , רק החל אחורה מאז שהגיע לליגה אפאתי לחלוטין, גרוע התקפית והגנתית הוא לא שחקן חמישייה.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

*הלך, אני לא חושב שהוא ברמה של הNBA, אפס התקפה אפס חוכמת משחק אפס הגנה

Smiley
Editor
4 years ago

נטס – ניקס
http://nbastreams.xyz/live/3/

stam
stam
4 years ago

דני איינג' חייב לעשות כבר טרייד, אינעל אחותך.
זו קבוצה בסדר גמור, בטח במזרח של השנה. אבל חייבת בדחיפות עוד זיק שידליק אותה, עוד חיזוק בגבוהים, משהו שיעשה אותה על גבול הקונטנדרית – והשנה קבוצה כמעט-קונטנדרית, יכולה לקחת אפילו הכל.
המועמד האידאלי בעיני שמשלב את כל הדברים זה קארל אנתוני טאונס. איינג' צריך סופסוף לשים הכל על השולחן, חוץ מג'ייסון טייטום, ולהוציא אותו כבר מהחור במינסוטה. ויש לבוסטון, עדיין, הרבה מה לתת. גם בחירות דראפט, במיוחד הבחירה הנחשקת של ממפיס. טאונס שחקן אדיר, בבוסטון יהיה אולסטאר קבוע. יאללה. כי מחזור הפרי אייג'נסי של הקיץ הבא – על הפנים. אין למה לחכות.

trusttheprocess
trusttheprocess
4 years ago
Reply to  stam

אין שום שילוב שבוסטון יתנו למינסוטה כדי שזה יקרה
גם אם בוסטון יציעו להם את טאטום ,קמבה וולקר ובראון(למרות שהוא כבר נהיה נגטיב עם החוזה והבחירה של ממפיס , מינסוטה יגידו לא

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

טאונס סקורר על, כל מה שצריך זה למסור לו את הכדור, והוא צריך להיות יותר אקטיבי הוא שחקן של 30+ נקודות בשינה, כזה מוכשר התקפית אתלטיות קליעה סקילס הכל

stam
stam
4 years ago

הנה, 5-6-14 ברבע וחצי של משחק… הוא מתפתח לפנומן, והכל שם מתחת לראדאר בפריזינג מינסוטה… חראם.

stam
stam
4 years ago

איזה כיף לראות משחקים של הנטס בבית, המקום הכי כיפי שהייתי בו, גם הסביבה בחוץ לפני ואחרי המשחק, גם האולם עצמו, עם הפרקט שעוצב ביד אמן בסגנון אולם התעמלות אולד-סקול, צפוף, חמים ונעים.
.
מה שקצת מדאיג זה שקיירי מעלה את רמת האינטנסיביות של המשחק שלו, עם המון הסתכנויות פיזיות, ואני חושש שזה יגיע למקומות נוסח ראסל ווסטברוק או דריק רוז, עם החשש הגבוה לפציעה. ברוקלין לא יכולה להרשות לעצמה את זה, יותר מכולן.

trusttheprocess
trusttheprocess
4 years ago

בוסטון קבוצה מאד חלשה , יש להם בעיה קשה בספסל , חוץ מסמרט כל השחקנים בספסל הם שנה ראשונה או שניה , זה מתכון להרבה הפסדים

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

אני מסכים איתך, זה ממש לא רק הספסל גם ההרכב נורא חלש האבידה של הורפורד רצינית

stam
stam
4 years ago

עידו גור, או מי מהאנשים שם שקורא את זה – אתה יכול לשתוק קצת?
הבנאדם מדבר כל הזמן!!! די, די, תנוח, תן לשמוע שדרים באולם, תן לשמוע את האולם, תן לשמוע אווירה, תנוח, יש לך קול מונוטוני, אתה מדבר בלי הפסקה, בלי עצירה, עוד נתון ועוד פרט ועוד בירבור. וזה ככה יהיה 6 שעות עכשיו??
חוכמה של שידור זה להתלוות, במידה ובטעם. לא לחזור על ידיעות וסטטיסטיקות ולתפוס את הפוקוס. תנוחחחחח דחוף.

salva brazilay
salva brazilay
4 years ago

טורונטו נשדדו בערך ב10 נקודות וראיתי רק 3 דקות אחרונות של המחצית. שיפוט ביתי מחפיר.

דבר שני מתי טאונס יהיה בקונטנדרית? מגיע לו לשחק בקונדנטדרית. מתי הוא מסיים חוזה? יהיה שחקן חופשי בלתי מוגבל או מה? מקווה שקבוצה חזקה תשים עליו את הצ׳יפים שלה. מגיע לו

stam
stam
4 years ago
Reply to  salva brazilay

נו, תקרא הרגע מלמעלה.
הסתכלתי גם על החוזה שלו. עד לנצח במינסוטה.
אני לרגע דני איינג'. מציע את גורדון היוורד, ותיקחו איזה בחירות דראפט שאתם רוצים, ויש המון וטובות. ואולי עוד ממתיק קטן.
פלאן בי. הם אומרים לא, לא נוגעים בהייוורד. אז אני הולך ומפרק אצלי את השלד. ד כדי כך. נותן להם את ג'יילן בראון, וזה כואב מאוד, עם חבילת דראפט והשלמות קטנות. כמו הוויליאמס הזה נאמר, שיש עליו דיבור. ומתעקש.
פלאן סי? זה יהיה כבר בראון + מרכוס סמארט, ואפילו עוד סוויטנר. וזו הצעה מעולה ממש. העיקר – אני מביא את טאונס לירוק, והוא לא יסתכל יותר אחורה.

Smiley
Editor
4 years ago
Reply to  stam

אתה עושה פה שמעון. חושב רק על צד אחד ומקווה שהצד השני פשוט ככה יתן לך את השחקן הכי טב שלו. תסתכל על זה רגע מהמצב של הטימברוולבס

stam
stam
4 years ago
Reply to  Smiley

הוא ישתחרר רק אם הוא מגלה עניין רב מאוד, שלא לומר, עושה קוואי או קיירי או AD.
אין דרך אחרת. וזה עבד שם, עם באטלר. לא הכוכב הראשון שיילך. השהות שלו שם, אובדן שנים גדולות בקריירה.

Smiley
Editor
4 years ago
Reply to  stam

כל מי שציינת היה לו שנה או שנתיים בחוזה. לטאונס יש 4

salva brazilay
salva brazilay
4 years ago
Reply to  stam

מה זה לנצח שמה? מתי משתחרר מהם?

salva brazilay
salva brazilay
4 years ago
Reply to  Smiley

וואו באסה.. יכול להיות אחד מהשחקנים הטובים בנבא. אבל בחור הזה עם ויגינס ״הסופרסטאר״ זה לא יקרה. מקווה שיעשה להם דיוויס יכריח טרייד.

salva brazilay
salva brazilay
4 years ago
Reply to  stam

אין לבוסטון משהו שמשתווה לשחקן ברמה שלו. אבל לא נראה לי שיש להם משהו שמינוסוטה תרצה לקחת. מינוסוטה לדעתי צריכה לעשות טרייד להבין שבגלל החוזה הלא סחיר של ויגינס הם גמורים ויהיו קבוצת סף פלייאוף במקרה הטוב, ולקחת המון בחירות דראפט עליו וכמה שחקנים נחמדים וצעירים ולהטריד אותו (את טאונס). מה מצב בחירות הדראפט של בוסטון?

stam
stam
4 years ago

הנטס מתחילים להפשיט אותנו, ואנחנו זה קבוצה בשם ניו יורק ניקרבוקרס פור גוד סייק, יא אפסים. לא ברוקלין ולא ג'רזי ולא ברידג' אנד טאנל כלשהו.
כמה קרדיט שלא נתתי להם בתחילת עונה, יפתיעו את כולם, מקום 9, הא! וזה שוב חוזר להיראות כמו, כמו כלום האמת.

Smiley
Editor
4 years ago

הקפיצת מדרגה של סיאקם היא משהו לא יאמן. הבחור הזה נהפך לשחקן שחקן. הוא לוקח את השומר שלו לסל בכזאת קלות

Smiley
Editor
4 years ago

הראפטורס נותנים באיזורית 1-2-2/1-3-1 עם סיאקם למעלה ואיבקה שסוגר את הצבע. הסלטיקס מתקשים מול זה

stam
stam
4 years ago

מהומה בברוקלין! באוט פאקינג טיים.
מפרידים מהר מדי לטעמי.

stam
stam
4 years ago

דאלאס מסננת, רבע ראשון 41 מהפליקנס… מלא דאנקים מביכים.

רותם אלרן
Editor
4 years ago

הגנה נוראית של המאבס בראשון, וחשוב מכך – הנעת (או כמו שאפשר להגיד, הנאת) כדור נהדרת שהובילה ל-14 הפרש ו-41 נקודות.

רותם אלרן
Editor
4 years ago

הנעת הכדור של הפליקנס כמובן

Smiley
Editor
4 years ago

לניקס אין שום שיטה התקפית. הם פשוט מקווים שיריב יהיה יותר גרוע מהם

stam
stam
4 years ago
Reply to  Smiley

בול.

עידו גילרי
Admin
4 years ago
Reply to  Smiley

pA

ADISU33
ADISU33
4 years ago

ניו אורלינס קבוצה טובה מאוד,מהירה כמו סילון …מחכה כבר לזאיון בפסט-ברייק .
הם בהחלט יהיו ההפתעה של העונה .
אני עדיין מהמר על דאלאס שילחמו וישיגו את המקום בפלייאוף .
.
ניו אורלינס בהחלט מסוגלת לתפוס גם היא מקום,אבל רק אם יצליחו להשיג מספיק ניצחונות עד החזרה של זאיון.

רותם אלרן
Editor
4 years ago

בינתיים הזינגר לא צובר הרבה דקות, חייבים לשחק איתו כסנטר, חזק ויכול להגן בצבע ובנוסף יכול לצבור נקודות קלות בשל יתרון הגובה.

stam
stam
4 years ago

אחרי המהומה ואחרי שקצת חזרו, 13 לנטס במחצית. וזה עוד עם 7 מ-10 לניקס מהשלוש…
לא באותה ליגה, בכלל.
דווקא יש הרבה שחקנים לא רעים בניקס, אבל אין עדיין חיבור לפיזדייל, הקבוצה לא מאורגנת, מאוד עצבנית. רנדל מכריח בכוח. מי שמבתלט לטובה הערב זה אלונזו טרייד, ידית. נצא עם זה הלאה.

stam
stam
4 years ago

ברוך זה בשבילך.
טאונס כבר עם 8-13-37, ועוד 4 חטיפות ו-2 בלוק, וזה עוד לא סוף השלישי… WOW.

stam
stam
4 years ago
Reply to  stam

ב-26 דקות, כן?

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago
Reply to  stam

אני צופה בו מדובר במפלתת

Smiley
Editor
4 years ago

הטימברוולבס מסיימים את הסיפור ברבע השלישי

stam
stam
4 years ago

WS:
כמו שהמלצתי, חח, יוסטון באו סופסוף אגרסיביים. בחבטות ובמיוחד בבייס ראנינג, הנקודה החלשה שלהם כל העונה. פשוט לוקחים סיכונים, שמשתלמים לכל אורך הדרך. כבר העלו 2, ועוד השאירו (כרגיל) 3 ב-risp. גריינקי חיוור כרגיל בפתיחות, אבל איכשהו יוצא מזה. אמצע שלישי. לילה ארוך בדרך.

רותם אלרן
Editor
4 years ago

המאבס רק בפיגור שתי נקודות, מרגע שהזינגר נכנס הם התחילו להיות נהדרים, בין אם בהתקפה עם פיק נ' רול ושלשות, ובין אם בהגנה עם חסימות נהדרות שלו (שתיים לפני המחצית).

stam
stam
4 years ago

יאללה, בוסטון חזרו. סופסוף קלאצ' הערב.
נקודה, 5 וקצת לסוף.

stam
stam
4 years ago

טייטום-בראון-קמבה, 22-22-23, לאורי-סיאקאם, 29-29. והנה לכם תמצית המשחק בערך.
קלאץץץץ' טיים.

Smiley
Editor
4 years ago

בוסטון כבר עם המומנטום לא מצליחים לפתוח פער. הראפטורס קבוצה מאוד עיקשת.

stam
stam
4 years ago
Reply to  Smiley

קמבה מכריח בכוח, אבל בלי קשר, זה צריך ללכת לסלטיקס. הם פשוט יותר טובים, בקצת. לאורי וסיאטקאם ממשיכים לתת הכל, זה רק לא יספיק העונה, מה לעשות. יסיימו 6-7 כזה במזרח. בסדר.

stam
stam
4 years ago

ניו אורלינס שמעו שאני קורא לדאלאס מסננת אחרי רבע של 41, נעלבו ונתנו להם 45 משלהם… צחוקים אצלכם בדרום.

רותם אלרן
Editor
4 years ago

קאמבק אדיר למאבס, מתפתח אחלה משחק בינתיים.
.
הזינגר עם 3 חסימות ו-17 נקודות ב-60% מהשדה ב-15 דקות בלבד. דונצ'יץ'עם 12 נקודות, 5 ריבאונדים ושישה אסיסטים.

יאיר פרנקל
4 years ago

נראה שהמאבס עושים את החימום ברבע הראשון ואז מתחילים לשחק

Smiley
Editor
4 years ago

היוורד עם ריבאונד של משחק

IDO
IDO
4 years ago

היווארד לא עשה פעולה אחת רעה כל המשחק.
עדיין קבוצה מאד לא מאומנת

Smiley
Editor
4 years ago

דינווידי החליט "להריץ" את המניה שלו דווקא השנה שקיבל את קיירי בקבוצה. צריך לדעת מתי לצאת לשוק 🙂

חגי "התותח" ניסני
Editor

איזה הרכב מוזר של בוסטון בסיום. זה דווקא נראה טוב

stam
stam
4 years ago

יש!! עידו גור עוזב בקרוב. מופת של שידור רע. השדרן שאינו סותם לשניה, והופך הכל לבליל אחד ארוך ומתיששש.

salva brazilay
salva brazilay
4 years ago

בוסטון ניצחו, אבל לא נראים כקבוצה מרשימה מדי.. קמבה ווקר זה לא זה לעניות דעתי. שחקן שרגיל לשחק הירו בול עוד מימיו בשארלוט. הייווארד חמוד, בראון וטייטום כרגע לא ברמת סופרסטאר, קבוצת סיבוב שני במזרח, אם היו במערב קבוצת סף פלייאוף.

stam
stam
4 years ago

ירדנו ל-8 בלבד בברוקלין, ערב קליעה אדיר מהשלוש, ובמיוחד טרייר, מחזיקים בתמונה איכשהו.

חגי "התותח" ניסני
Editor

פורסינגיז מפחיד הגנתית. נראה כרגע כמו גובר משופר. הבעיה שהתקפית הוא לא נראה הרבה יותר טוב ממנו ואני לא חושב שזו רק חלודה

ADISU33
ADISU33
4 years ago

"התקפית הוא לא נראה הרבה יותר ממנו"??
אתה רציני שאתה משווה את ההתקפה של פורזינגס לזו של גובר???🤔🤔

חגי "התותח" ניסני
Editor
Reply to  ADISU33

אינגרם נמוך ממנו משמעותית ומה שיוצא לו זה זריקת פיידאווי מאיזה 4 מטר אחרי בידוד?

רותם אלרן
Editor
4 years ago

דאלאס מובילים בשלוש כרגע לאחר שהובילו ב-11. דונצ'יץ' במרחק ריבאונד בודד מטריפל דאבל

stam
stam
4 years ago

3 בלבד לברוקלין! 4 וחצי לסוף

stam
stam
4 years ago

שוויון!

צ'יטה עם סטפבק

בארטטטט הניקס ביתרון על הנטס חח

stam
stam
4 years ago

לא. אתם לא מבינים באיזה טירוף הניקס. איזה משחק יא אללה

צ'יטה עם סטפבק
Reply to  stam

הצטרפתי ב104 101 לנטס הבאתי מזל? 😂😂זה הניקס לא נגמר עד שלא נגמר

stam
stam
4 years ago

פאק, 3 יתרון, אחד וחצי לךסוף.
פלייייז זה יהיה נצחון גדול

צ'יטה עם סטפבק

חחח קיירי צעדים מאבד. קיירי קלוריות ריקות ככוכב יכול להוביל קבוצה רק לדראפט גם אם ינצחו את הניקס 😂😂😂

רותם אלרן
Editor
4 years ago

בינתיים קרי מתחמם בדאלאס

stam
stam
4 years ago

רנדל מה אתה עושה מה. שמישהו ישפוך עליו דלי
כל המשחק הוא בטורים 200, היה שניה מהרחקה, העיף כדור לשופט לכיוון הפרצוף. שעשה כאילו לא רואה

צ'יטה עם סטפבק
Reply to  stam

דביל עשה גם עבירה מפגרת

חגי "התותח" ניסני
Editor

אשכוס יכול להיות שפיזדייל מממש את מה שציפית ממנו הניקס נראים סופר מחויבים

צ'יטה עם סטפבק

זה בעיקר קיירי שהחריב את ברוקחין חחח עונה קשה תהיה בנטס למזלם הם במזרח אז הכי גרוע יכולים להדרדר למקום 6. במערב היו בתחרות עם ממפיס

stam
stam
4 years ago

למה, למה. היו יכולים כבר לסגור. כדורים בורחים מהידיים מהפחד לנצח בטעות
ועכשיו יבוא קיירי

צ'יטה עם סטפבק

הניקס נחנקים לא מסוגלים לשים סל צעדים של אלינגטון

stam
stam
4 years ago

אני מבין משהו או לא?
קיירי, עם שלשת סטף PTSD. מאותה בלאטה בדיוק.
על בארט, שכנראה לא נולד ב-2016.

צ'יטה עם סטפבק
Reply to  stam

צפוי חח

stam
stam
4 years ago

יאללה.
הניקס צריכים שלשת באזר לנצחון. למה לא? מותר לפנטז. לפחות הם שם. וזה כבר הרבה.

stam
stam
4 years ago

רנדל פשוט מתעקש להפסיד את המשחק הזה, לבד.
הוא איום.

צ'יטה עם סטפבק
Reply to  stam

רנדל מחבל

stam
stam
4 years ago
Reply to  stam

רנדל, 5 מ-15, ועל זה 6 איבודים, מלא בקלאצ' של הקלאצ'.
למה??

צ'יטה עם סטפבק

קיירי בא לנטס רק להעמיד סטט לעצמו חחח על הזין שלו כל הקבוצה רואים את סה פשוט בכל מהלך ובצורת המשחק שלו. קלוריות ריקות בתור כוכב כרמלו 2 ויותר גרוע

צ'יטה עם סטפבק

גוליוס רנדל חירב לניקס ב4 דק שראיתי רצח עוד שחקן סטט של קלוריות ריקות

stam
stam
4 years ago

כל המשחק היה ככה. תקרא אחורה אצלי.
עצבני מאוד, מכריח בכוח. זה על המאמן. הרג קבוצה חלשה ממילא, בערב קליעה שלא יחזור יותר. באסה אדירה.
ממש באסה אדירה. זה היה נותן כזה בוסט לניקס.

צ'יטה עם סטפבק
Reply to  stam

אני מעולם לא התלהבתי מרנדל תמיד קראתי לו קלוריות ריקות . היחנקות רצינית של הניקס וחבל

צ'יטה עם סטפבק

כל מה שבארט רצה זה רק חיבוק מקיירי חחח איזה חיבוק

צ'יטה עם סטפבק

זאק קלואיות ריקות עם 37 נק וקובי וויט הבייבי שלי עם 25 נק עושים מהפך על ממפיס 0😀😀

stam
stam
4 years ago

שיפוט ביתי בניו אורלינס, לוקחים לפורזינגוד חסימה מהסרטים

צ'יטה עם סטפבק

עם הפציעה של ציון קובי וויט עם סיכוי טוב לרוקי העונה

צ'יטה עם סטפבק

וושינגטון מנגבים את okc חחח כריס פול גופה

צ'יטה עם סטפבק

יאללה 109 109 נא מאבס 5 דק לסוף. נראה אם לוקה ינגב

stam
stam
4 years ago

WS:
הערב כל המזל עם יוסטון, בינתיים. שומרים על 1-3, יוצאים משלושה אינינגז רצוף על הקשקש. סוף חמישי.

stam
stam
4 years ago

אוי ואבוי. תיכף מתחיל הלייקרס!!!!!!!!
עם כל מיני תופעות כמו ההוא, הצל, שמגיע מדה-באזר במיוחד, רק למשחקים של לברון, אבל רק למשחקים של לברון, מאז סוף העונה הוא היה פה. מגיע רק לקלל כל הערב, ולהיעלם עד למשחק הבא. מדהים.
ועוד קורא לעצמו אוהד לייקרס… חחח. הלה פמיליה של קובי.
תיכף תראו קסם: מתחיל משחק, והסלון הופך לבית שימוש.
יאללה, יש לנו מספיק מסכים כאן ממול ממילא… לברוח!

רותם אלרן
Editor
4 years ago

לוקה דונצ'יץ'!!!

צ'יטה עם סטפבק

לוקההההה איזה סל גיים אובר חחח

איפה הכשרונות של הלייקרס חחח אמרתי לכם נא זבל של קבוצה

חגי "התותח" ניסני
Editor

וואי וואי לוקה. מדהים מה שהוא עושה. אם רק הייתי יכול לאהוב אותו

צ'יטה עם סטפבק

לוקה עם טריפל דאבל 23 נק 10 אס 10 ריב בדרך להיות סופרסטאר מהר מאד

צ'יטה עם סטפבק

לונזו בול חחחח עם 3

צ'יטה עם סטפבק

חחח אינגראהם 😂😂 הולידיי נראה כמו הימיו בפילי

צ'יטה עם סטפבק

אני מחפש מנגר בהופס שיתן לי את יאנג או לוקה ויקח את סימונס יש כאלו? אני מוכן לתת גם הרבה בחירות דראפט. טראסט דה פרוסס מוכן?

רותם אלרן
Editor
4 years ago

משחק ענק ללוקה, יש סיבה שהוא השחקן האהוב עליי

צ'יטה עם סטפבק

חחחח סטיבן "בלי ראס הוא בדרך לאולסטאר" עם עוד משחק ענק של 7 נק ב3 מ9 מהשדה והפסד לווש בדרך ללא לשם ללא ספק 😂😂😂😂😂

מה אתם אומרים מישהו מתגעגע לפיטומים של ראס?

היה פה פעם ויכוח שקאפלה ואדמס אולסטארים 😂😂😂😂😂

ADISU33
ADISU33
4 years ago

כמה ריבאונדים הוא הוריד ללא "הגנב"?

חגי "התותח" ניסני
Editor

חוץ מהווריורס זה נראה שהשנה לא תהיה שום קבוצת שטיח במערב ואולי בליגה

צ'יטה עם סטפבק

ממפיס קאבס שארלוט שטיחים רצח

חגי "התותח" ניסני
Editor

בסדר קצת נספחתי. אבל זו באמת שנה מטורפת

צ'יטה עם סטפבק

עם יאנג או לוקה במקום סימונס פילי יכולה לקחת אליפות גם עם ברט בראון.
את יאנג ולוקה אפשר להחביא בהגנה עם הרביעייה שלנו ובהתקפה… אוי מה שיכול להיות…

צ'יטה עם סטפבק

אחרי 2 מחזורים רק מי ששיחק 2 משחקים טאונס mvp😂😂
אני חושב שטאונס שחקן מצויין ואולסטאר אבל לא כזה שיוביל לאליפות או רחוק. לא חושב שהוא יהיה שחקן טופ 8 בליגה אף פעם.
אחריו זה הסייבורג ואז לוקה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

לא ברור למה הוא חתם שם 4 שנים בחור הזה במינסוטה.
כנראה בחור רגיש שהלגסי שלו לא ממש חשוב לו. ניקשר למקום, וגם זה טוב.

צ'יטה עם סטפבק

מה לא ברור חח כסף

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

אחלה משחק ב LA
איפה עודדי?

אשך טמיר המקורי

בוגדנוביץ' בחוץ להיום?

אשך טמיר המקורי

רזי מזל טוב על הניצחון. הצמד המושמץ נתן בוקס סקור יפה

dark
dark
4 years ago

לינק ללייקרס בבקשה?

אשך טמיר המקורי
Reply to  dark

שמור את האתר, מצוין

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

תודה שי
אני אנסה בכדורגל

אשך טמיר המקורי

הייתה לי הרגשה שיהיה צמוד בפיניקס.
רוביו עשה מהם קבוצה, והצמד ביינס את קמינסקי נותנים להם יותר מאייטון, גם אם הסטט שלו נוצצת יותר.
הם נותנים הגנה, מלחמה, ריווח ומאסה.

צ'יטה עם סטפבק

דיוויס מנגב

צ'יטה עם סטפבק

מאליק ביזלי עם 3

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

רונדו החליט שהוא אייקון אופנה כמו הארדן….
הקומיש נותן להם להתפרע

אשך טמיר המקורי

יוטה לא מוצאים את הידיים והרגליים בהתקפה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

איפה נעלמו כל אוהדי הלייקרס?
ירדו כולם מתחת לרדר, כנראה בגלל לברון ג'מאס?

אשך טמיר המקורי

מחכים לגשם הראשון

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

אפרופו גשם, מה עם המערכת שהבטיחו פה. איפה הגשם?

אשך טמיר המקורי

אצלי לא ירדה טיפה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

גם פה בלוד יבש.
מחר אני בסקר של רשות הטבע והגנים אם הים יאפשר.
כיף לפתוח את היום בים במיוחד עם זה בחוף דור-הבונים

אשך טמיר המקורי

קונלי לא יכול לפגוע באוביס באולם באוק'

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

התכוונת קולונלי?

צ'יטה עם סטפבק

יוקיץ מביך בהגנה מביך

מנחם לס
Admin
4 years ago

מתנצל שאני בבי.יסבול. יוסטון חוזרת לחיים עם 4-1 בשביעי, בוושינגטון. אם ייגמר בנצחון יוסטון, אז הנשיונלס יובילו 1-2

צ'יטה עם סטפבק

אשך הגבה סרסר בגובר

אשך טמיר המקורי

הלייקרס עושים שמות בריבאונד במורמונים.
זה טבח יותר גדול ממה שעשו לכורדים

צ'יטה עם סטפבק

מה אתה מביע דעות? רוצה הרחקה מהופס?
הטורקים הם 20 אחוז מההכנסות של הופס 😂😂

אשך טמיר המקורי

סניידר מפוספס, יש לו פנים להיות כוכב קולנוע

צ'יטה עם סטפבק

של הרע בסרטים

אשך טמיר המקורי

בדיוק. במערבונים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

וואלה? חשבתי שאני היחידי שחושב ככה…
הטוב הרע והנערה?

צ'יטה עם סטפבק

מס 17 של יוטה לא שייך לענף

אשך טמיר המקורי

האוורד לקח פסק זמן מהמשחק לביצוע מעשים מגונים בניאנג.
הוא לא בוחל בכלום – גברים, נשים, מהגרים מה שבין

צ'יטה עם סטפבק

ניאג הזה לא ברמה של נס ציונה ב
שום קשר לnba

צ'יטה עם סטפבק

מס 31 הלבן של יוטה זה יורוקאפ מביך והוא זה ששומר את לברון? 😂😂😂😂 מי זה הנגר על הזה?

אשך טמיר המקורי

יוטה מעסיקה בעלי צרכים מיוחדים כשירות לקהילה

צ'יטה עם סטפבק

חחחחחח לגמרי נחנקתי מצחוק

צ'יטה עם סטפבק

קונלי נהיה נגר על ברמות שסימונס וראס מתביישים

צ'יטה עם סטפבק

טוב יש מס 17 אד דיוויס ומס 31 ניאג שהם לא קשורים לענף בשום צורה ואיכשהו מצאו חוזה ביוטה כנראה מתחת לשולחן

אשך טמיר המקורי

יוטה זה ראס כפול חמש

צ'יטה עם סטפבק

בואנה דנבר מתקשים רצח מול הסאנס רק 1 הפרש 43 שניות לסוף אחרי שזה היה נראה של דנבר קל

Wave Bull
4 years ago

קולדוול פופ השחקן הכי שנוא על אוהדי הלייקרס. שודד ונגר על

צ'יטה עם סטפבק
Reply to  Wave Bull

בושה לענף והכל זריקות לבד חח

צ'יטה עם סטפבק

גאמל מורי לא מצליח לבצע קפיצת מדרגה תקוע באותו רמה

ADISU33
ADISU33
4 years ago

אשך מגיע רק למשחקים של יוסטון ולייקרס חחחחחח
אפילו על המשחקים של הספרס הוא מוותר בשביל לראות את האוהבים שלו ראס,לברון והארדן

צ'יטה עם סטפבק
Reply to  ADISU33

אכן 😂😂😂

צ'יטה עם סטפבק
Reply to  ADISU33

אבל המשחקים שלהם בשעות נוחות האמת

אשך טמיר המקורי
Reply to  ADISU33

אין שמחה כמו שמחה לאיד 😎

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

יש שמחת בית השואבה…

צ'יטה עם סטפבק

קלי אוברה נותן הכל היום מאמץ אדיר תם הטקס בוקר איבד כדור

אשך טמיר המקורי

תצוגה מביכה של יוטה ורק עשר

צ'יטה עם סטפבק

אשל יוטה יעופו סיבוב 1 תלוי ביריבה רק את פורטלנד וגולדן הם עוברים

אשך טמיר המקורי

הם תמיד מתחילים לאט.

אשך טמיר המקורי

נעדר: מייק קונלי.
נראה לאחרונה באיזור ממפיס.
תיאורו – נראה כמו ילדה בת 12 עם זקן וטוב בכדורסל.

צ'יטה עם סטפבק

חחחחח דנבר ביתרון 3 ועושים על רוביו עבירה בסריקה מהחצי ל3 זריקות חח

צ'יטה עם סטפבק

דנבר נחנקים מול הסאנס

צ'יטה עם סטפבק

5 שניות לסיום דנבר מובילים 95 92 כדור של פיניקס מסוף מגרש רוביו רץ זורק מהחצי ועושים עליו עבירה חחח שם את שלושתם מהקו כמו גדול. הארכה,!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

ריקי רוביו שחקן חכם

צ'יטה עם סטפבק

גארי האריס טיפש

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

גם וגם

Wave Bull
4 years ago

יוטה כלום ושום דבר בינתיים. לייקרס כמעט באותה רמה

צ'יטה עם סטפבק

קלי אוברה נותן הגנה חבלז וושינגטון העיפו אותו חינם חחח וגם 23 נק על הדרך

אשך טמיר המקורי

מטומטמים. היה השחקן הכי טוב שלהם.

אשך טמיר המקורי

קונלי מפחד מהסל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

והסל לא מפסיק לצחוק

אשך טמיר המקורי

הוא פרץ לבד ופתאום מצא עצמו בצבע ריק מול הסל.
מהבהלה מסר אחורה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

יוטהלנד מקזזים

אשך טמיר המקורי

גל הקבוצה שלך בקנטים

צ'יטה עם סטפבק

מורי רוצח את הסאנס בהארכה

ADISU33
ADISU33
4 years ago

דיוויס זה השחקן עם המספרים המטורפים הריקים בהיסטוריה של הליגה.
והוא גם רך כמו מרגרינה ולכן הוא לא מעוניין לשחק סנטר .
פשוט בושה לשמוע את סטיבן א סמית' וכל החבורה המגעילה מאי-אס-פי-אן שזורקים כל פעם לאוויר "דיוויס אחד מ5 השחקנים הטובים ביותר" ובכך מרעילים את המח של האוהדים ואז שוטפים אותו עם הנרטיב השקרי הזה

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago
Reply to  ADISU33

דיוויס טופ 5, ממש לא מספרים ריקים

ADISU33
ADISU33
4 years ago

בוא תן לי את החמישייה שלך בבקשה

צ'יטה עם סטפבק

איזה טופ 5 ברוך חח. דיוויס לא טופ 5

צ'יטה עם סטפבק
Reply to  ADISU33

מה ריקים? עשה מגובר נערת ליווי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

מארי לפעמים אדיוט. יש תרגיל, חסימה של הגאון וקבלת כדור אבל מארי לבד. פלא שהגאון בא אליו בטענות?

אשך טמיר המקורי

מדהים, במחצית כזאת מחרידה של יוטה, אפס התקפה וחולשה בריבאונד שהם במשחק.

Wave Bull
4 years ago

הלייקרס פשוט לא מהנים לצפייה. מובילים רק בגלל שיוטה יותר נגרים. השחקנים נראים בלי אוויר כבר בחצי. מולטי מיליונרים שלא יודעים להגיע בזמן לעבודה

אשך טמיר המקורי
Reply to  Wave Bull

קוזמה יעלה אותם רמה אבל התקרה מאוד נמוכה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

הגאון עם טריפלללללל
אבל גם דונציץ לדעתי עם טריפל.
יש עוד טריפל מהיום?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

אהההה רגע גם לקאט יש טריפלללללללללללללללללללל
וואו, בערב אחד 3 שחקנים עם טריפל? מרגש….

רביד אראל
רביד אראל
4 years ago

אין לטאונס טריפל דאבל, מסר 8 אסיסטים

צ'יטה עם סטפבק

אשך אתה לא יודע איזה כרמלו זה קיירי מחרב את הנטס ברמות על מסכנים, נזקק לסל ניצחון מול הניקס אחרי שגוליוס רנדל הגיש לו את המשחק בסבוטאז, לא רואה איש ממטר בא רק לעשות סטט וזהו

אשך טמיר המקורי

לא ראיתי אבל זהו, מעמדו התקבע סופית.
שחקן שכונה ואגואיסט, סוליסט.
איכסה עליו.
שהוא ודוראנט ישחקו תורות עד קץ הקריירה.

צ'יטה עם סטפבק

פיניקס בדרך לסנסציה הם לא מצליחים להוריד את הסאנס מהגב

IDO
IDO
4 years ago

מי שלא רואה פיניקס דנבר. מפסיד.
פניקס משחקים שקול ורגוע. נראה שדווקא דנבר מתחילה לעשות טעויות

צ'יטה עם סטפבק

פיניקס ביתרון 107-106 דקה לסיום

צ'יטה עם סטפבק

עדיין ראס מנהל את בילי דונובן? LOL הוא הצליח להפסיד אפילו לסקוט ברוקס…

צ'יטה עם סטפבק

יוקיץ לא מצליח על סאריץ 3 החטאות רצוף

צ'יטה עם סטפבק

איזו עבירה דבילית!!! גבון קרטר אתה דביל שולח את מורי סתם לקו ל-2 זריקות מתנה

IDO
IDO
4 years ago

הוא נדחף ע"י יוקיץ' על מאריי, אבל גם השופטים לא שמו לב

צ'יטה עם סטפבק

מורי שם את שניהם מהקו 108-107 לדנבר 19 שניות לסיום כדור של הסאנס

IDO
IDO
4 years ago

דנבר +1. התקפה אחרונה בידיים של פיניקס. גורל המשחק בידיים שלהם

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

קדימה סאנס

IDO
IDO
4 years ago

דווין בוקר לא יישן הלילה.

צ'יטה עם סטפבק

בוקר נחסם השחקן של פיניקס דביל בא לחסום לבוקר ורק הפריע לISO כי הביא דאבל טים עליו חח בוקר חדר בלית ברירה וקיבל גג

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

הניצחון לדנוור אבל המחמאות לפיניקס.
אם הם ממשיכים ככה אם עוד עשויים למצוא את עצמם בפליאוף…..

צ'יטה עם סטפבק

יאללה עברתי לסקרמנטו

אשך טמיר המקורי

יש קבוצה באריזונה. הגיע הזמן.

Wave Bull
4 years ago

קארוסו מיי מן איז אין דה גיים!

אשך טמיר המקורי
Reply to  Wave Bull

😍

צ'יטה עם סטפבק

רקה 2 הפרש באל איי אני לא מאמין

ADISU33
ADISU33
4 years ago

בינתיים כל המתחרות סוחטים את עצמם מול כל מיני פיניקסים כאשר הסייבורג דופק 25 דקות בממוצע בעבודה והולך להטעין את עצמו

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago

מיטשל עם חסימה על לברון
צייס דאון בלוק, כמו שהמלך אוהב!

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago

בוקר טוב חברים,
אני מבןן שקונלי ממשיך להתחפש לבוב הבנאי?

אשך טמיר המקורי

בניין רב קומות

אשך טמיר המקורי

חחח החזרתי ללייקרס וישר בלוק לפנים של השיקוץ! 😂🤩

ADISU33
ADISU33
4 years ago

איזה גג של העכביש על הלביאה הזקנה

אשך טמיר המקורי

אני לגמרי מבין את אדיסו לגבי דייוויס.
לא שחקן שסוחב קבוצה.

צ'יטה עם סטפבק

גרו הולידיי עם 2 מ11 מהשדה היום, נראה כמו הימים בפילי

trusttheprocess
trusttheprocess
4 years ago

הולידיי שיחק אצל דאג קולינס, אם זרק יותר מחמש פעמים היה מקבל מכות חשמל

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago

קונלי חייב להתחיל לקלוע.
אי אפשר ככה

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago

מה נהיה עם גובר?!
הוא מחרב את המשחק – לא מפסיק לעשות שטויות

צ'יטה עם סטפבק

גובר מביך דיוויס משפיל אותו קונלי נתן לו כדורים לשני דאנקים והידיים עקומות הזה לא עושה כלום

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago

מיטשל חילק לו סוכריות שילד צריך לאכול בלי למצמץ

Smiley
Editor
4 years ago

כמה שטויות הג'אז עושים. כאילו מנסים לעשות לעצמם אתגר של חזרה מפיגור.
קונלי עוד לא הגיע לעונה

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago
Reply to  Smiley

גם גובר, שניהם נשארו בבית.

IDO
IDO
4 years ago

סקרמנטו עכשיו צריכים להחליף מאמן. כל שנייה מיותרת.

trusttheprocess
trusttheprocess
4 years ago

לא ממש ראיתי את ממפיס בשנים האחרונות אבל מה קרה לקונלי ,חזרתי מארוחת ערב והוא נראה כמו הבוטנים בפפאיה סאלאד שלי

ADISU33
ADISU33
4 years ago

מה נסגר עם קונלי?
הפך לנגר על.
ומהצד השני גרין השחקן הטוב ביותר של הלייקרס במשחק וחצי עד עכשיו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

איפה ההתקדמות של הילד פוקס ובייגל'ה?

Smiley
Editor
4 years ago

מקבלים שיעור מלילארד-את-מקולום

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago

מדהיגה אותי ההגנה.
קארוסו לא יכול לעשות דברים כאלה, עם כל הכבוד

צ'יטה עם סטפבק

למה סניידר חושב שגף גרין יכול לעצור את לברון באחד על אחד? הסברים מישהו?

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago

כי בחמישייה הזאת של הלייקרס דאבל טים זה אן אנטוני דיוויס לדאנק או שלשה שת דני גרין/קארוסו/אייברי

צ'יטה עם סטפבק

קודם עדיף לקחת את הסיכון אבל לא לזה התכוונתי. הנתיב לסל פתוח לגמרי זה לא קשור לדאבל טים הגנה נוראית

צ'יטה עם סטפבק

לוק וולטון מראה שלברון לא סתם זרק אותו

Smiley
Editor
4 years ago

זה לא שדיבאץ' בנה לו קבוצה מרשימה

צ'יטה עם סטפבק
Reply to  Smiley

אני אישת תמיד חשבתי שהסאנס יותר מוכשרים מהקינגס והםליקנס ואמרתי זה. מונטי וויליאמס מפתיע לטובה בינתיים בהגנה, ההשעייה של אייטון דפה אותם אבל התקרה של בוקר ואייטון בלי הסמים לדעתי גבוהה יותר מהקינגס.
בוגדן היה יכול לשחק SF. החוזה להריסון באסט טעות

Smiley
Editor
4 years ago

בראדלי וגרין הולכים להיות סיוט לכל צמד גארדים שיגיע מולם. שומרים מצויינים

צ'יטה עם סטפבק
Reply to  Smiley

נכון הלייקרס טובים, הם לא הקליפרס אבל מול כל היתר הם יכולים

Smiley
Editor
4 years ago

מול הקליפרס הם נמוכים מדי לקוואי-ג'ורג'. זה מיסמאצ'

צ'יטה עם סטפבק
Reply to  Smiley

ההבדל זה לא רק הגובה 🙂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

המלך צריך לתת עוד 2 אסיסטים ולקחת 5 ריבאונד בשביל טריפל רביעי הלילה.
אני חושב שגם ה 3 שיש עכשיו הן שיא אן בי איי חדש…
לא?
איפה גילרי או הרשע כשצריכים אותם?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

לא נראה שזה יקרה הלילה ובכל זאת שלושה טריפלים, יוקיץ קאט ודונציץ.
מדהים

D_Wade
D_Wade
4 years ago

37-15-8 זה עדיין לא ט"ד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

וואו כמה שזה קרוב עכשיו.
הוא צריך עוד 3 ריבאונדים ואסיסט ונקבל 4 טריפלדאבלים לערב באן בי איי.
פנטסטי.

D_Wade
D_Wade
4 years ago

לקאט אין טריפל דאבל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  D_Wade

הורידו לו 2 אסיסטים
בחיי שהיה בטבלה 10 אבל כנראה שתיקנו את הטבלה והורידו שנים.

צ'יטה עם סטפבק

הארכת חוזה להאריסון באסט כמו שאמרנו בלייב טעות

Wave Bull
4 years ago

קולדוול פופ – 10 דקות 0-6 מהשדה 2 עבירות. ההחתמה הכי גרועה של מג׳יק. קארמה איז איי ביץ׳

IDO
IDO
4 years ago
Reply to  Wave Bull

השור, הוא קיבל הנחה בגלל שפופ היה אסיר, אז זה במשרה חלקית

IDO
IDO
4 years ago

דיימו נותן הצגה. הוא פשוט מגוחך, עושה מה שבא לו

צ'יטה עם סטפבק

ניאנג, דיוויס (לא אנתוני אלא אד) ורויס אוניל על המגרש באותו הזמן, מה סניידר חושב שיקרה? זה יורוקאפ ב-NBA

Wave Bull
4 years ago

דוויט הווארד לא מסוגל לעשות דאנק. עצוב

ADISU33
ADISU33
4 years ago

יוטה חייבת לצבור ניצחונות ,אין להם את לוח המשחקים של שנים עברו .
הפעם לוח המשחקים לא יהיה קל ממרץ והלאה

IDO
IDO
4 years ago
Reply to  ADISU33

אתם חיים בעבר אתם. יוטה זה לא מה שהם היו שנה שעברה. היום זה קבוצה תחתית

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago
Reply to  IDO

?
לא.
ממש לא.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  IDO

איפה רוביו?
מה? אין רוביו?
אבל יש קוניליימל ביוטה….
שמח שלא הגיע לבוסטון.

צ'יטה עם סטפבק

רוביו ואוברה הוסיפו הגנה לפרימיטר של הסאנס ומאזנים את הכשרון של בוקר ואייטון היטב וןמונטי וויליאמס כרגע הפתיע אותי בהגנה שלו, לא ציפיתי. הבעיה שההרחקה של אייטון דפקה אותם חזק וזה יתבטא בהמשך. ביינס וקמינסקי כרגע על האסל אבל יגמר להם הכוח שהעונה תתקדם.

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago

חוץ ממיטשל, אין שחקן אחד ביוטה שזוכר איך משחקים כדורסל.
הזיה.

Wave Bull
4 years ago

וואלה כמו שמומחי הופס סיפרו כאן: טרוי דניאלס לא יכול לעשות שום דבר מיוחד חוץ מלעמוד ולקלוע שלשות. לייקרס ב19 אחרי 3 רבעים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

לברון המלך
בהתקפה אחת הכניס כדור לנקודה החטיא את השני ולקח ריבאונד ואז אסיסט.
שחקן היסטורי, אין ספק בשביעייה הפותחת.

צ'יטה עם סטפבק

טיים דה גארבג באל איי

צ'יטה עם סטפבק

הקינג מנפח סטט בגארבג'

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

לא יפה יה שמעון
מגיע לו פירגון מידי פעם.

צ'יטה עם סטפבק

שיחק טוב מאד שהיה עוד משחק אבל עכשיו זה גארבג' טהור כל מי שבמגרש מנפח סטט ברגע זה מ2 הקבוצות

YanivK
YanivK
4 years ago

יוטה נראים נורא ואיום.
.
הלייקרס משחקים בסדר

YanivK
YanivK
4 years ago

מה קרה לקונלי?

IDO
IDO
4 years ago
Reply to  YanivK

פרש לפני שנתיים שלוש, אבל עדיין לא סיפר את זה לסוכן שלו

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago
Reply to  IDO

מצחיק שאתה אומר את זה כשעונה שעברה הייתה הטובה בקריירה שלו.
אבל אל תיתן לעובדות לבלבל אותך

IDO
IDO
4 years ago

כמה נצחונות הוא עשה?

אין בעיה לאולסטאר לשעבר כמוהו לתת מספרים בקבוצות
NO NAME, נגד שמירה לוחצת זה כבר משהו אחר

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago
Reply to  IDO

מצטער, אבל נצחונות קבוצתיים הם רק חלק מהמדד ליכולת של שחקן.
לנפח סטט בקבוצה גרוע זה קל?
עשו עליו דאבל טים כל העונה, איזה קל ואיזה נעליים.

צ'יטה עם סטפבק

מה שהוא אומר בד"כ זה הפוך 🙂

IDO
IDO
4 years ago

אחרי 40 דקות יוטה עשו 65 נקודות.

צ'יטה עם סטפבק

תגידו מה עם "הכשרון הנוטף ועודף הכשרון" בפליקנס? מראה שכל הלוזרים שהועברו מהלייקרס תמורת דיוויס ינפחו סטט בשיטת גנטרי אבל נצחונות זה לא יביא וזה שהם שיחקו כרגע מול מאבס וטורנטו קבוצות מאד בינוניות. ההגנה שם זה חרפה, גנטרי זה לא מאמן ללמד שחקנים ולקדם קבוצה למשהו רציני באמת.
אינגראהם רואה כבר משאיות ברינקס בעיניים…מייקל תכין את הארנק

YanivK
YanivK
4 years ago

מייקל כבר מתעורר עם זיעה קרה בלילה בחלום שלו שחוזר על עצמו שהוא חותם עם אינגראם על המקס.
הוא באמת לא רוצה אבל הקללה של ההורנטס מחייבת אותו.
הייתי בונה קבוצה סביב קארוסו לפני אינגראם

צ'יטה עם סטפבק
Reply to  YanivK

אני ככ רואה את זה קורה…

צ'יטה עם סטפבק

הקינג מקבל סטנדינג אוביישן אםילו מאיזה כוסית שם בקהל שיורד לנוח

D_Wade
D_Wade
4 years ago

לברון ממש גמור

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago

לסניידר יש הרבה עבודה לעשות.
חייבים להגיע מחר מול סקרמנטו אחרת לגמרי, זה משחק חובה.

ADISU33
ADISU33
4 years ago

למה לברון עדיין במשחק?
מנפח סטט' בשביל הפאן-בווייז שלו שאנון שארפ וניק ראייט

גיא רוזן
Admin
4 years ago

דוק,
כבר היו לילות של 4 טריפל דאבלים.
הראשון הוא אי אז בינואר 89', לא זוכר מי אלו היו לצדם של ג'ורדן ומג'יק, ובפברואר 99' – וובר, קיד, פיפן, ומארק ג'קסון.
.
(יכול להיות שהיו עוד לילות כאלו לפני שנות ה-80', אין לי מושג)

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

אוקיי תודה
ביטלו את הטריפל של קאט והורידו לו שני אסיסטים.
ממש לא ברור מדוע הוסיפו מלכתחילה.

צ'יטה עם סטפבק

לונזו איירבול דווקא נתן 15 נק עם 8 ריב אבל 6מ16 מהשדה ו-3 מ-12 מה-3 היום הוא לא היה איירבול אלא לונזו קרש

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago

למה לעזאזל נותהים לו לזרוק 12 פעמים מה3.
ג'נטרי הזה הזוי לגמרי.

צ'יטה עם סטפבק

כי משאירים אותו לבד ואיך הוא ילמד אם לא ככה?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

חחחחחח

אשך טמיר המקורי

לקח הרבה זריקות חוסר ברירה בסוף שהקפיצו לו את המאזן לשלילה

צ'יטה עם סטפבק

עוד מישהו חושב שקא"ט אוהב לשחק במזרח?

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago

כולם אוהבים לשחק במזרח..
יחסית למה שהולך במערב זה כמו מפעל של מגבונים רכים.

צ'יטה עם סטפבק

משחק הבא של הסאנס האנקונדה מגיעה לגיא וגילרי וזה לא יהיה נעים…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

מי זה אנקונדה ולמה?

אשך טמיר המקורי

הסייבורג החונק וחבורתו, ההגנה מתהדקת כמו אנקונדה על טרף.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

+100

stam
stam
4 years ago

נצחון קל, אבל התוצאה משקרת. היה צריך להיגמר 0:2 משכנע ללייקרס. היה גם הרבה פחות מכוער.
קודם כל למחמאות וזו הגנה. לא יודע מי מאמן ההגנה של הלייקרס, אבל הוא כבר עושה עבודה מעולה. קליניקה הגנתית. אחרי 3 דקות ווגל הבין שמשהו יסודי פגום, ירד לטיימאאוט מוקדם, וזהו. מאז לא היתה התקפה אחת קלה, ועוד למי – ליוטה, הקבוצה הכי מאומנת בליגה. כפו עליהם מיליון איבודי כדור. כל סל הלך קשה, כמעט הכל קונטסטד, מלא ידיים, הענקים קופצים לכל ריבאונד בהתקפה אז אין פאסט ברייק, המון אופנסיב ריבאונד כמובן, בארדלי וגרין מציקים, מיצ'ל יצא לגמרי מהמשחק חצי ראשון, אינגלס הועלם לכל המשחק – זו קבוצה הגנתית עם פוטנציאל עצום. וכל מי שנכנס, מחויב. בהשראת שר ההגנה AD.
.
התקפה? התלמידים לא הגיעו לשיעור הראשון. הלייקרס בהתקפה נראו כמו חיל האוויר המצרי בפרוץ מלחמת ששת הימים. כאילו, די זוועה סה"כ, הרוב אקראי. אבל כשיש כמה חומרי גלם טובים, לברון תמיד ייצר משהו, וכשאין כלום אז הוא הולך לפאוור ודוחף בפוסט (מכין את הקריירה לזיקנה, סטייל קארל מאלון), הקליעה של דני גרין, טרוי דניאלס – אז המרק הזה ייצא בסדר בסופו של דבר. אבל זו קבוצה כ"כ לא מאומנת בהתקפה, על הגבול הקומי. לא יודע כמה הרכבים שונים רצו שם. כמו סאמר ליג. הגיעו עד ל-AD ו-4 גארדים ביחד.
נ.ב קארוסו שהיה בדרך לג'י-ליג, השתפר לכיוון, בספק-NBA.
נ.ב 2 הווארד תמיד משעשע. היום משעשע חיובי סה"כ.
נ.ב 3 הדבר שמכונה KCP הוא כבר לא סתם שחקן גרוע, זה ידוע עוד משנה שעברה. הוא השחקן הגרוע בליגה, בהפרש. זה שוד לאור היום, ומועמד ודאי לטרייד – העניין שיש לו גם נו-טרייד בפועל… תודה לך, מג'יק אהבל!
.
קוזמה ורונדו יחזרו במשחק הבא, ויש עכשיו ללייקרס סטרצ' קליל, מתנה מהליגה. כל מיני שרלוטים. תצא משם קבוצה אחרת. ואחרי מועד הטרייד, קבוצה שונה כפליים. שיעורי הבית של קבוצה בהקמה יימשכו. גם הקרקס. ובידור, זה הכי חשוב.

אוסקר
אוסקר
4 years ago
Reply to  stam

אם המאמן הגנה ואנתוני דיוויס מחזירים את לברון לשמור הגנה סבירה, מגיע להם מאמן השנה ושחקן הגנה של השנה. הוא כבר כמה שנים מזייף בגדול בהגנה ואפילו מביך, והיום נראה טוב ושמר. בהתקפה שלהם באמת הכל רנדומלי, כמו בקליבלנד אחרי שקיירי הלך. הם צריכים לתת עבודה גם שם, לברון כבר אמור לדעת שמול הגדולים באמת, אחד על חמישה לא יהיה מספיק טוב.

YanivK
YanivK
4 years ago
Reply to  stam

הלייקרס שמרו אחלה אבל יוטה פשוט נראו חסרי חשק ואבודים

stam
stam
4 years ago
Reply to  YanivK

זה הולך ביחד לרוב. לא קונה את החוסר חשק, לא בקבוצה של סניידר, קבוצה שטוענים שהשנה היא מועמדת, לא במחזור 2, בשידור מחוף לחוף.
היה שם מהלך, אחרי 3 דקות, הלייקרס שינו את השיטה, מגי בהמשך הוצא לגמרי – ויוטה כאילו איבדו את הדבר היחיד שהם באו איתו. איבדו את הצפון. עברו למעשי הצלה של דונובן מיצ'ל, וזה לבד לא יספיק. ועוד 22 איבודי כדור! זה מספר היסטרי. תוסיף על זה נחיתות אתלטית, וזו בעייה שתהיה להם כל העונה, בעמדות הלבנות מדי של 3-4, וכשמושכים את רודי החוצה, מה שהרוקטס לימדו את כולם. מתקבלת קבוצה חסרת חשק וכיוון, כמו שאתה קורא לזה.

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago
Reply to  stam

לא מסכים בכלל.
קודם כל בוגדנוביץ לא שיחק, בהחלט משמעותי.
דבר שני – קונלי פשוט לא הגיע לעונה בנתיים, באמת שזה מעבר להגנה עליו – הוא מחטיא זריקות אימון(אני בהחלט מאמין שעוד ישתנה בהמשך).
ולבסוף – מדובר בקבוצה חדשה, מעל חצי מהרוסטר התחלף, ייקח להם זמן להפוך ל"קבוצה הכי מאומנת בליגה", אם בכלל.
מסכים שההגנה של הלייקרס הייתה טובה היום, ללא ספק, אבל אתה טיפה מתרגש יותר מידי.

stam
stam
4 years ago

הבעיה של בוגדנוביץ' ואינגלס בתור 3-4 לא חדשה, דיברנו על זה עוד בקיץ. הם צריכים שם איזה איבקה. אני מת על שניהם, ידיות קטלניות. אבל הם פשוט לא מסוטגלים, הם דומים מדי לנו, לא מסוגלים לשמור על הלברונים, הפול ג'ורג'ים, הקוואים, היאניסים שיגיעו ממול – וזה הרף שהם מכוונים אליו. זה לא כוחות, ולברון פתח היום ג'ים בפוסט.
קונלי, מודה שאני מופתע לרעה גם. מי ידע? בוא נקרא לזה, חבלי קליטה. מאוד הגיוני. גם הלח. מהמשחק הראשון ישב עליו כבד.
אני לא מתרגש! היה משחק די נורא סה"כ, ועוד באתי מהאדרנלין של הוורלד-סירייז… אבל אני חרטטן ורק על זה נשאר לכתוב. הנה, יורד אצלנו גשם והכל חוזר לשלוות שבת בבוקר…
אבל כן – הופתעתי מאוד מהמחויבות ההגנתית של הלייקרס. כמעט כל פוזשן. וזה מרשים, כבר במשחק בכורה בבית, נגד יריבה שצמורה להיות קשה, ומקבוצה שהיא תכלס הרכב טלאים שמשתנה אלף פעם במשחק, וצריך להדביק למשהו אחד קוהרנטי.

Smiley
Editor
4 years ago
Reply to  stam

רינגלס בשנתיים האחרונות אימלל את ג'ורג' בסדרות של OKC.

צ'יטה עם סטפבק
Reply to  stam

מסכים איתך סתם הלייקרס סיכלו אותם חזק לכן יוטה לא קבוצת פלייאוף טובה ותעוף סיבוב 1 אם לא תפגוש את גולדן או פורטלנד

stam
stam
4 years ago

יוטה במרחק טרייד עסיסי מלהיות קונטנדרית. ראינו בערב הראשון את הרף המינימלי הנדרש לאליפות השנה, והוא עוד יעלה. יוטה רחוקה משם, גם בשיאה. חייבת עוד שחקן פגז.

IDO
IDO
4 years ago
Reply to  stam

הרגת אותי מצחוק קוף. מסכים בהכל. יוטה כבר לא קבוצת פלייאוף, אנשים פה חיים בהיסטוריה. הם החליפו שחקן נבא מצויין הקונלי, ואם ארבע שחקנים קשה לנצח מול חמישה.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago
Reply to  stam

מג’יק היה מנגר נוראי אבל אי אפשר להאשים אותו בחוזה של פופ, אלא רק את לברון והמעורבות שלו בקלאץ, פופ חתום בקלאץ והם פוצצו לו חוזה בדטרויט, זה למה מפצים אותו כמה שנים, לא כסף של לברון מה אכפת לו?

stam
stam
4 years ago

KCP הוחתם הרבה לפני הגעת לברון לקבוצה… שיהיה.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago
Reply to  stam

הוחתם שוב שנה שעברה, והשנה לחוזה לשנתיים, הקשר לקלאץ ידוע

stam
stam
4 years ago

ברור לכולנו הכוח של לברון, אבל אתה חושב שרק הוא מקבל החלטה כזו, ועוד אחת שתפגע ישירות בקבוצה שלו? לא מסתדר לגמרי. לא העונה. הוא עדיין רוצה הישגים.
לי נראה שזו היתה החלטה גרועה מההתחלה. ולא תיקנו אותה. ואז, אחרי הפיאסקו עם קוואי, כשמיהרו לסגור מה שיש – נגררו וטעו אנושות בהחתמה החוזרת של KCP. זו היתה הטעות המשמעותית היחידה ברצף ההחתמות שם. גרין נראה בינגו, בראדלי בינתיים בסדר, גם קאזינס היה וויילד-קארד שאתה מהמר עליו בעיניים פקוחות.
KCP? הוא אסון. היה ונשאר.
.
הדבר היחיד שיעזור איתו זה המחאה של האוהדים. הם יודעים שיש לו נו-טרייד, והם הולכים לאמלל אותו שם. התחילו. כדי שיבקש לברוח. לא יפה אבל זה המוצא.
KCP יושב ללייקרס על כמה זה, 8 מיליון לשנה! זה סכום יפה בטרייד. יש להם גם עו כמה מיל' פנויים. אז אלה, אתה עוטף בעוד אחד-שניים מאלף הגארדים, ועוד ממתיק לעיסקה, נניח את קארוסו, כי נגיד שיש לו עתיד ומתעניינות. ובתמורה מחזק איפה שהקבוצה צריכה. לא חסר. פורוורד כמו איגי זה האידאל.

צ'יטה עם סטפבק

Ad פשוט סרסר בגובר כל הלילה מכל הכיוונים כאילו היה במולאן רוז'.
לברון קיבל פינוקים שלא יקבל כל יום בדמות ניאנג שהוא בכלל שחקן לבן תאמינו או לא (וכל קשר בינו לכדור הכתום מקרי בהחלט, סניידר מנסה להתחכם כמו פופ ולמצוא כל מיני לא קשורים ולהראות שהוא יכול לשחק איתם בnba אבל פופ יש רק אחד) ובדמות חברו משכבר הימים גף גרין בשמירות אחד של אחד.
הלייקרס שמרו היטב למרות שאותי הצחיק לראות אותי 3 מאמנים כושלים כמו ווגל קיד והולינס על ספסל אחד בפריים שעשו בטיוי.
קארוסו ניהל יפה.
סייע ללייקרס המועמד המוביל כרגע לעץ העונה (מוענק לנגר העונה) מייק קונלי עם 3 מ11 מהשדה היום אחרי ה1 מ16 במשחק הקודם.

stam
stam
4 years ago

שאתה לא תגיד מילה על KCP? לא יפה.
מה תהיה ההגדרה עבורו? סוגר שני משחקים עם 0 עגול מ-9, על 48 דקות סה"כ (!), כלום תפוקה, פה ושם דוחף ידיים בהגנה, בסדר, רק במחיר מלא עבירות… סליחה, בסוף פגע פעם מהקו. בחיי שאין לי מושג מה הוא מחזיק ועל מי. לא היתה סיבה להחתמה השערוייתית, ואין סיבה לתת לו דקה.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago
Reply to  stam

מג’יק היה מנגר נוראי אבל אי אפשר להאשים אותו בחוזה של פופ, אלא רק את לברון והמעורבות שלו בקלאץ, פופ חתום בקלאץ והם פוצצו לו חוזה בדטרויט, זה למה מפצים אותו כמה שנים, לא כסף של לברון מה אכפת לו? לא מעט חברים של לברון ובטח אלא בסוכנות קלאץ מקבלים חוזים הזויים, ג’ון וול גי אר סמית טריסטן תומפסון, בלדסו … והרשימה נמשכת

stam
stam
4 years ago

עניתי לך מעל, לגבי KCP.
לגבי קלאצ', לא כל דבר קשור ישירות ללברון ולחברים שלו. ואין ספק שהוא וריצ' פול יודעים לתפור עיסקאות מעולות, כמעט כולן. ג'ון וול, אריק בלדסו, בן סימונס אהובך, דריימונד אהובך הגדול באמת, נורקיץ' שם, דג'ונטה מארי הוציא סכום עצום לשחקן טירון אחרי עונת פציעה, מונטרז הראל יקבל בקיץ פי 3 ממה שהוא מקבל היום ותסמוך על ריצ'-לברון…
חוזים מעולים, חלק שערוריה. שני הערסים יודעים את הביזנס. רק לא הכל הופך לתועלת שתזיק לקבוצה של לברון.

Berch
4 years ago

תודה על הסיקור הזריז עבור הישנוניים שבחבורה
🙂

חגי "התותח" ניסני
Editor

תודה רבה דור.
.
הצעה קטנה ברשותך: אישית הרבה יותר אהבתי את הפורמט בו הפרדת בין הסיקור לפריוויו.
.
נשים רגע הייטריות בצד. לברון בעוד ערב נהדר, שבו הפיזיות שלו לא ניתנת לעצירה, אבל מעצבן מאוד לראות כמה פעמים הוא עושה צעדים ולא נשרק לו על זה כלום. עוד משהו שמעצבן זה שAD זורק המון המון זריקות שהן לא טובות. נכון שזו קבוצה חדשה אבל לדעתי זה גם בגלל הקצב הלא מהיר שהלייקרס משחקים וגם בגלל הצפיפות בצבע. קונלי משום מה פיתח איזו זריקת פלוטר כזו שבה הוא זורק עם יד ימין. נראה לי שהוא לא בשלב בקריירה שלו לנסות דברים חדשים אבל נו, שויין.
.
בוסטון עלו בסוף המשחק עם הרכב סופר סמול. נראה מה יקרה עם זה בהמשך העונה: קמבה סמרט טייטום בראון והיוורד. האמת שזה נראה די טוב בדקות שהם שיחקו בסוף המשחק היום. ההגנה הייתה טובה וההתקפה שלהם הייתה עם הרבה נשקים פתאום.
פיניקס נראית סוף סוף כמו קבוצה. אולי לא איכותית במיוחד עכשיו עם ההשעיה של אייטון אבל המחויבות ההגנתית נראית די טוב בינתיים – ממה שיצא לי לראות את גם הניקס (אשכוס רשמתי בבלוג החי יכול להיות שאולי פיזדייל הוא מה שקיוות שהוא)
לוקה כוכב עליון מדהים מה שהוא עושה. אולי קצת ניסחפתי עם פוסינגיז אבל חוסר ניצול המשאבים שלו בהתקפה מוציא את הדעת. אתה נשמר על ידי שומרים שקטנים ממך לפחות בראש תעשה עם זה משהו ותיקח אותם לטבעת. לא חייבים להיות יאניס בשביל לעשות את זה רבאק. למה את זורק זריקות דורנט כשעדיין אתה לא שם?

Smiley
Editor
4 years ago

קונלי תמיד היה שמאלי שזורק את הפלוטר ומסיים ליד הטבעת מימין. תסתכל על ימי המכללות שלו לצד גרג אודן באוהיו סטייט ותראה את זה.
היה פעם שחקן שמכבי רצו להביא (ובסוף מצאו לו איזה רשרוש בלב או משהו כזה שהכריח אותו לפרוש מכדורסל), אבל הוא היה ימני וכל הזמן סיים ליד הטבעת בשמאל (או להיפך). ראו את זה בסרטוני הסקאוט עליו.

חגי "התותח" ניסני
Editor
Reply to  Smiley

מעניין לא זכור לי שראיתי אותו זורק ככה עד העונה הזו. טנקס

אשך טמיר המקורי

חכה עם פורזי, תן לו זמן להוריד חלודה משנה ומשהו בלי משחק.

אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
4 years ago

קלעת בול עם שיקגו וממפיס

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

מעניין, מה שקרה שם בדנבר. המקומיים חסמו 12 פעם מול חסימה בודדת של פניקס, אבל האורחים קלעו לא פחות מ-97% (!) ב31/32 (!!) מהעונשין. מעניין מתי הפעם האחרונה שקרה דבר כזה.
.
לחובבי הז'אנר – 538 דרגו את האמויפיז של 40 השנים האחרונות. יש שם כמה הפתעות מעניינות (כריס פול!!! לפני מג'יק!!!).

https://fivethirtyeight.com/features/lebron-or-mj-raptor-picks-the-best-nba-players-of-the-past-40-years/
.
תודה רבה דור.

עידו גילרי
Admin
4 years ago

אהההה הווריורס אתמול היו 29 מ30…

Ljos
Editor
4 years ago

אני חושב שבשלב הזה של חייהם, 538 הפכו לאתר שמטרתו הבלעדית להמציא שמות מגניבים למדדים.
Carmelo, Jaws! Raptor!

אשך טמיר המקורי

תודה דור יא אלוף.
יוטה הייתה מחרידה, 22 איבודים ו-2 סלי שדה עמוק בתוך הרבע השני.
קונלי בפאנק לא נורמלי.
מצד שני היא תמיד מתחילה רע.

asaf
4 years ago

תודה דור. אשך ההגנה של הלייקרס הייתה מפתיעה לטובה. בראדלי עשה עבודה מעולה על קונלי. ההבדל מעונות קודמות שהלו"ז של יוטה לא מאפשר לה להתחיל בצליעה כמו בעונות הקודמות.. למרות שאני מאמין שהעניינים יתחברו שם..
צמד הווינילים בהפגזה הבוקר (ג'וקר ודונציץ') בכלל לוקה בשני המשחקים של דאלאס עד כה פתח בסערה.

אשך טמיר המקורי
Reply to  asaf

ההגנה הייתה בסדר, אבל כרגע קונלי לא מסוגל לפגוע בשמנה גם אם אתה זורק אותו באוויר באמצע וול-מארט באוקלהומה.
וחבריו לא היו טובים יותר.
מן קטע כזה של יוטה, שיהיה קשה.

אשך טמיר המקורי

לחגי אחרי שיאנג קיבל את הכינוי 'הקוריוז', מצפה ממך לכינוי תואם ללוקה.

חגי "התותח" ניסני
Editor

אנסה את כוחי בעניין ואולי יהיו עוד בהמשך.
אפשרות א' – הגלגול (הוא הגלגול של בירד. הוא מגלגל עיניים לשופטים. הוא קצת עגלגל)
אפשרות ב' – המנגב (מנגב את היריב. הוא קצת מתעסק בחרא מול היריבים. יש מצב שהוא אוהב לנגב חומוס)

stam
stam
4 years ago

האול בלאקס לא הגיעו לחצי…
סנסציה גדולה בדרך.

IDO
IDO
4 years ago
Reply to  stam

Wails?

stam
stam
4 years ago
Reply to  IDO

אנגליה ביתרון משכנע 0-10, 25 דקות לסוף.
האול בלאקס במשחק הכי חלש, מאז מי יודע כמה…

stam
stam
4 years ago
Reply to  stam

מתקן, פעמיים.
ניו זילנד מתחילה לחזור
5-13

stam
stam
4 years ago
Reply to  stam

7-13

stam
stam
4 years ago

סליחה, רואה שראגבי זה בדיומא.
תבואו תבואו, זה חצי מונדיאל, דרמטי, עוד 20 דקות לסוף…

the block
the block
4 years ago

תודה על הסיקור המצויין
1.הולידיי פתח את העונה חלש מאוד, אולי הוא לא מסתדר עם לונזו ואולי משהו אחר. קצת מדאיג מבחינת הפלס
2.אינגרם ימשיך לנפח סטט ללא נצחונות עד לדרישת חוזה לפחות כמו של בראון בקיץ הקרוב
3. קונלי נראה רע מאוד, הוא היה אמור להיות התוספת ההתקפית המשמעותית של יוטה. אם הוא ימשיך ככה הם בקושי יעשו פלייאוף
4. פיניקס השתפרו מאוד. אולי לא פלייאוף אבל מקום 10 נראה מאוד ריאלי בטח בהתחשב ביריבות. ביינס סנטר מעולה שמשום מה לא מקבל קרדיט, אני צופה שההשעייה של אייטון לא תפגע בהם מאוד
5.פול התחיל בלזרוק **ן. מה שהוא לא מבין שאוקייסי לא מעוניינת לנצח ולכן זה לא ממש אכפת לה. הוא צריך לתת 120% כדי שאיזושהי קבוצה תרצה להסתכל עליו ולקחת אותו בטרייד
6. Ad צריך לשחק p & r. לא ללכת כל כך הרבה לפוסט ולזרוק חצי מרחק ושלשות. מקווה שהלייקרס ישפרו את זה מתישהו
7. ההגנה של סקרמנטו. המטומטמים האלה לא מנצלים את המומנטום של פציעת באגלי לליינאפ הגנתי יותר (אריזה נניח) ומשחקים עם בייליצה. ההגנה נראית בהתאם, וסקרמנטו עם הגנה כזאת תראה את הפלייאוף רק עם משקפת

bobby
bobby
4 years ago
Reply to  the block

כבר בעונה שעברה נראה היה שפול זורק.. אז לפחות הייתה את הציפייה שבפלייאוף דברים ייראו אחרת, אבל גם לפלייאוף הוא לא ממש הופיע.
החוזה שקיבל זה זכייה בלוטו לעומת היכולת שלו שנמצאת בירידה תלולה, מאמין שבתום החוזה, הוא יחליט לתלות את הנעליים כשיגלה שאף קבוצה לא תהיה מוכנה לתת לו דולר מעל המינימום לוטרנים.
לפחות לאוקלהומה יש תועלת מזה שהוא יכול לחנוך טוב את שג״א.

צ'יטה עם סטפבק
Reply to  the block

אריזה גופה אם לא ראית עד כה
ההרחקה של אייטון תפגע בהם בגדול, חכה זה האסל של תחילת העונה

רועי ויינברג
Admin

תודה דור, סיכום טוב מאוד. כמה מסקנות שלי:
.
1.אחרי משחק חלש בתחילת העונה לברון הראה לכולנו שעדיין נשאר שם משהו עם 32 נקודות, 10 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, במשחק מאוד טיפוסי. הרינגר הציעו בכתבה שהעלו לא מזמן יותר פוסט-אפ של ג'יימס בניסיון להקל על אובדן האתלטיות, אבל היום הלייקרס הצליחו לעשות עבודה טובה בזריקות של לברון כשברוב החדירות שלו רודי גובר לא חיכה בצבע. השימוש באנטוני דיוויס בתפקיד דומה לזה של פסקל סיאקם, כמי שמתחיל מהלכים בפינה ויכול להכנס פנימה עם או בלי הכדור, היה טוב והצליח לפנות שטח לג'יימס. חביב מאוד.
.
2.בחירת הזריקות של שיקגו בשני המשחקים האלה טובה משמעותית מבחירת הזריקות שלהם בשנה שעברה. לפי Cleaning the Glass 45.3% מהזריקות היו בטבעת לעומת 37.5% בעונה הקודמת, 21% מהמיד-ריינג' לעומת 34.8%. מדובר רק בשני משחקים מול קבוצות שיהיו בטופ 5 של ההגנות החלשות ביותר בליגה, שרלוט וממפיס, אבל זאת המשך המגמה מקדם העונה. ההתקפה שלהם נראית הרבה יותר טוב, הרבה בזכות קובי וויט הנהדר שמוסיף המון מהספסל, יחד עם לאבין שמכוון לאול-סטאר.
.
3.בחירת הזריקות של היווארד השתפרה גם כן, כשהוא תוקף יותר את הטבעת בשני המשחקים האלה ממה שראינו בעונה הקודמת. הוא נראה הרבה פחות חלוד ומקבל הזדמנות משמעותית בחמישייה לצד בראון וטייטום, כשנגד קבוצות עם הגנות טובות הוא הצליח לתת משחקים טובים. קמבה פתח לאט את העונה כי היריבות ניסו להוציא אותו מהמשחק, אבל התרומה של היווארד ובראון מחפה על זה. So far so good.
.
4.שימו לב למשחק של תומאס בראיינט היום. 3 מ-7 מהשלוש, 16 זריקות מהשדה ו-21 נקודות מול אחד הסנטרים ההגנתיים הטובים בליגה. הוא הפוטנציאל הצעיר הטוב ביותר של הוויזארדס יחד עם רוי האצ'ימורה וכנראה השחקן השני הכי טוב שלהם אחרי ביל. נכס פנטזי נחמד להמשך ומישהו שיכול להיות שימושי גם בעונה הבאה של הוויזארדס כשג'ון וול יחזור.
.
5.דנבר איבדה יתרון של 9 נקודות בדרך להארכה כולל פאול מטופש על רוביו בסיום. חוסר הניסיון שלהם פחות משמעותי, על הנייר, אחרי שני משחקי 7 בשנה שעברה, אבל הם איבדו את הראש בענק ועוד מול פניקס הצעירה. סביר שזאת רק חלודה של תחילת עונה, אבל הם לא צריכים להפסיד ככה.

עידו גילרי
Admin
4 years ago

והם גם לא הפסידו…

רועי ויינברג
Admin

ניצחו בנקודה, אבל יכלו לאבד את זה. לא סותר את זה שאתה צודק

birdman
birdman
4 years ago

"…ונחיתות בריבאונד מול בוסטון האגריסיבית" – היינו כחולמים.